نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

بازی های رایگان جدیدی به سرویس EA/Origin Access اضافه شدند

شرکت الکترونیک آرتز بازی‌های رایگان جدیدی را به سرویس EA Access بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی اضافه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که قبلا اعلام شده بود که دو بازی Unravel و Need For Speed برای کاربران EA Access  و Origin Access در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) رایگان خواهند شد، حال این دو بازی به این سرویس‌ها اضافه شده است و مشترکین آن‌ها می‌توانند این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند. این‌ دو بازی تنها بازی‌هایی نیستند که قرار است در تابستان به سرویس EA Access و Origin Access اضافه شوند، بازی بعدی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2  خواهد بود که در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) به لیست بازی‌های این سرویس اضافه خواهد شد. علاوه بر این، شرکت الکترونیک آرتز اخیرا زمان انتشار نسخه‌ آزمایشی بازی‌های ورزشی پیش‌رو خود را تایید کرده است، بازی  Madden NFL 17 در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد)، بازی NHL 17 در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) و FIFA 17 درتاریخ ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) در دسترس مشترکین سرویس EA Access قرار خواهند گرفت.

خدمات EA Access با هزینه ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان ارائه می‌شود، این درحالی است که سرویس Origin Access تنها به صورت ماهیانه با هزینه ۵ دلار بر روی پی‌سی در دسترس است. علاوه بر بازی‌های رایگان فوق، مشترکین این سرویس می‌توانند زودتر به بازی‌های آینده شرکت الکترونیک آرتز از جمله بازی Battlefield 1 که در اکتبر منتشر می‌شود، دسترسی داشته و آن را تجربه کنند و همچنین از تخفیفات دیجیتالی شرکت الترونیک آرتز نیز استفاده کنند. با اضافه شدن بازی‌های جدید به این سرویس‌ها، تعداد بازی‌های رایگان سرویس EA Access به ۲۲ بازی و تعداد بازی‌های رایگان سرویس Origin Access به ۲۹ بازی افزایش یافت، شرکت الکترونیک آرتز پیش از این متعهد شده است که هیچ یک از بازی‌های رایگان شده، حذف نمی‌شوند. شما در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های رایگان سرویس EA Access  و Origin Access را مشاهده کنید:

لیست بازی‌های رایگان سرویس EA Access تا تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر):

Battlefield 4
Battlefield Hardline
Dead Space
Dragon Age: Inquisition
EA Sports UFC
FIFA 14
FIFA 15
FIFA 16
Madden NFL 15
Madden NFL 25
Madden NFL 16
NBA Live 15
NBA Live 16
Need for Speed
Need for Speed: Rivals
NHL 15
NHL 16
Peggle 2
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Rory McIlroy PGA Tour
Titanfall
Unravel

لیست بازی‌های رایگان Origin Access تا تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر):

The Banner Saga
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield Hardline
Dead Space
Dead Space 2
Dead Space 3
Dragon Age: Origins
Dragon Age 2
Dragon Age: Inquisition
Dungeons of Dredmore
FIFA 15
FIFA 16
Mass Effect
Mass Effect 2
Mass Effect 3
Medal of Honor Allied Assault
Need For Speed
Need For Speed Rivals
Peggle
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Sim City
The Sims 3
This War of Mine
Titanfall
Torchlight II
Trine
Trine 2: Complete Story
Unravel

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده