نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

تماشا کنید: ویدیو ابتدایی بسته الحاقی Descent بازی Black Ops 3

دیروز بسته الحاقی جدید بازی Black Ops III با نام Descent برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بسته الحاقی، بخش زامبی جدیدی به بازی با نام Gorod Krovi اضافه می‌کند. با زومجی و تماشای ویدیو آغازین این بخش از این DLC همراه باشید.

بخش زامبی Call of Duty Black Ops III را شاید بتوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی دانست. به لطف بسته الحاقی Descent این بازی که دیروز برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد، بخش جدیدی به حالت زامبی بازی با نام Gorod Krovi اضافه شد.

تری‌آرک و اکتیویژن از ارائه اطلاعات بیشتر درباره این بخش خودداری کردند و اعلام کردند که بازیکنان خودشان باید این بخش را تجربه کنند. این بخش جدید، برروی مبارزه بین یک سرباز مکانیکی غول پیکر و اژدها تمرکز دارد:

|

Call of Duty: Black Ops 3 - Descent دیروز یعنی ۲۲ تیر ماه برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و ماه آینده میلادی برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. چهار نقشه جدید بخش چند نفره با این بسته به بازی اضافه خواهند شد. قیمت این بسته الحاقی به صورت جداگانه ۱۵ دلار است. کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده باشند، می‌توانند این بسته را به صورت رایگان دانلود کنند.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده