نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

با تکنیک های جدید حمله فیفا 17 آشنا شوید

اواخر تابستان امسال مانند هر سال، بازی فیفا 17 منتشر خواهد شد. در فاصله چند ماه مانده به عرضه بازی، EA Sports با انتشار ویدیوهایی در کانال رسمی خود در یوتیوب،‌ طرفداران را با ویژگی‌های جدید بازی آشنا می‌کند. با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های جدید حمله FIFA 17  آشنا شوید.

طرفداران فوتبال بی‌صبرانه منتظر رسیدن آخر تابستان هستند. زیرا در این زمان، جدیدترین ساخته بخش ورزشی الکترونیک آرتز یعنی فیفا 17 منتشر خواهد شد. یکی از دلایلی که خیلی از طرفداران منتظر تجربه نسخه جدید فیفا هستند، تغییرات زیادی است که در فیفای امسال اعمال شده است. به غیر از استفاده از موتور فراست‌بایت که به سازندگان بازی اجازه داده بازی را بیش از پیش واقعی کنند، بازی دستخوش تغییرات زیادی در گیم‌پلی شده است.

EA Sports برای آشنا کردن بازیکنان با ویژگی‌های جدید این بازی، ویدیوهای مختلفی را از این ویژگی‌ها در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده است. پیش‌تر در زومجی ویدیو ضربات آزاد فیفا 17 را مشاهده کردید. حال این‌بار این کمپانی ویدیویی منتشر کرده که در آن با تکنیک‌های جدید حمله بازی آشنا می‌شوید. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

منبع: کانال رسمی یوتیوب EA Sports FIFA


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده