نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶

عرضه بازی Pokemon Go در اروپا از آلمان آغاز شد

نیانتیک لبز (Niantic Labs)، اعلام کرد که بازی Pokémon Go در آلمان برای پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

با وجود اینکه Pokémon Go پر طرفدار است، اما این بازی تنها در سه کشور به صورت رسمی عرضه شده است (ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند). البته الان تعداد این کشورها به ۴ تا رسیده است. نیانتیک لبز امروز اعلام کرد که Pokémon Go برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در آلمان در دسترس است. بدین ترتیب آلمان به اولین کشور اروپایی تبدیل می‌شود که بازی در آن عرضه شده.

هنگامی که Pokémon Go در کشورهای بیشتری (از جمله ژاپن) در دسترس قرار بگیرد، تنها به میزان محبوبیت آن افزوده خواهد شد، پس هنوز باید منتظر شنیدن خبرهای بسیار بیشتری از آن باشیم. مساله‌ای که واقعاً دوست داریم بدانیم این است که هفته‌ی آینده وقتی که تمام گیمرهای حرفه‌ای در سالن‌های ورزشی نشسته‌اند و با پوکمون‌های CP+۲۰۰۰ خودشان بازی می‌کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

Pokémon Go تا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته موفق شده برای نینتندو (Nintendo) و دیگر سازندگانش حدود ۱۴ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. به نظر می‌رسد حتی فضا نواردان نیز علاقه داشته باشند به انجام این بازی بپردازند هر چند فعلاْ چنین امکانی میسر نشده است. برای خواندن خبرهای بیشتر به صفحه‌ی اصلی Pokémon Go در زومجی مراجعه کنید.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده