نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

زندیا به هیو جکمن در فیلم The Greatest Showman on Earth پیوست

قرار است فیلمی براساس زندگینامه شومن معروف آمریکایی به نام فینس تیلور بارنوم ساخته شود. حال سازندگان این فیلم در حال مذاکره با زندیا برای حضور در این فیلم هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، زندیا، ستاره شبکه دیزنی و بازیگر فیلم  مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای پیوستن به فیلم زندیگنامه فینس تیلور بارنوم به نام بزرگترین شومن بر روی زمین (The Greatest Showman on Earth) است. این خواننده / بازیگر به هیو جکمن، زک افران و میشل ویلیامز به اولین تجربه موزیکال خود در هالیوود در دومین دهه زندگی‌اش محلق خواهد شد. او قرار است نقش یک هنرمند بند باز و معشوقه افران را بازی کند.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Greatest Showman on Earth بر عهده جنز بیکز است و وی قرار است یک فیلم موزیکال براساس زندگینامه فینس تیلور بارنوم ارائه کند که این فیلم به طور مشخص بر روی ایجاد و احداث سیرک تیلور بارنوم و علاقه‌مندی او به جنی لیند ملقب به Swedish Nightingale تمرکز دارد. مایکل آرندت دیگر فیلمنامه نویس حاضر در این فیلم خواهد بود، وی سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن داستان اسباب بازی ۳ (Toy Story 3)  و فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) را در کارنامه دارد. هیو جکمن که درحال حاضر در فیلمبرداری قسمت سوم فیلم ولورین (Wolverine 3) به سر می‌برد، به جز بازی در نقش تیلور بارنوم، در نقش تهیه کننده فیلم در کنار لارنس مارک و کمپانی چرنین اینترتینمنت حضور خواهد داشت.

فیلم The Greatest Showman on Earth به کارگردانی مایکل گریسی در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ به روی پرده سینما خواهد رفت.

منبع: ComingSoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده