نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

بروزرسانی فیفا 16 با هدف رفع مشکل Ultimate Team منتشر شد

شب گذشته کمپانی الکترونیک آرتز یک بروزرسانی برای بازی فیفا 16 منتشر کرد که باگ بخش شیمی بین بازیکنان در آلتیمیت تیم را رفع کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشد.

ماه پیش بود که بازیکنان فیفا 16، یک باگ بسیار آزار دهنده در بازی پیدا کردند که باعث می‌شد تیم‌های ضعیف، قوی‌تر بازی کنند و تیم‌های قوی، عملکرد ضعیفی از خود نشان بدهند. این اتفاق به دلیل باگی بود که در قسمت شیمی تیم در Ultimate Team وجود داشت. همچنین این باگ باعث می‌شد که فیتنس تیم شما نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

جامعه بازیکنان FUT یا همان آلتیمیت تیم، پس از کشف کردن این باگ، دچار هرج و مرج شد و تقریبا پیدا کردن کارت‌هایی که شیمی تیم شما را بالاتر ببرند در قسمت بازار بازی غیر ممکن شده بود و به همین دلیل بازیکنان پول واقعی زیادی برای پیدا کردن این کارت‌ها خرج کردند.

شب گذشته بود که الکترونیک آرتز یک آپدیت حدودا ۴۰۰ مگابایتی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر کرد که این مشکلات را حل کرد. Electronic Arts توضیحات زیادی درباره این بروزرسانی ارائه نکرد و فقط اعلام کرد که این آپدیت برخی مشکلات شیمی و فیتنس آیتم‌های بازی را رفع خواهد کرد.

با این حال کماکان برخی از گیمرها از دست الکترونیک آرتز شاکی هستند و در ساب‌ردیت رسمی فیفا در وب‌سایت ردیت عصبانیت خود را نشان دادند. یکی از کاربران این وب‌سایت به نام رایچس‌اونیکس اعلام کرد که EA باید از بازیکنان عذرخواهی کند:

ما در حدود ۸۰ پوند برای خرید فیفا پوینت خرج کردیم تا بتوانیم با یک نسخه از بازیکن ضعیفی که قبلا در تیم‌مان داشتیم، بازی کنیم! شما کاملا حق دارید که از دست EA عصبانی باشید.

در حالیکه زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید فیفا یعنی فیفا 17 باقی نمانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز توانسته این مشکل را حل کند و آیا این مشکلات در نسخه بعدی فیفا حل خواهند شد یا خیر.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده