// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

Apple در حال کار برروی اولین برنامه تلویزیونی خود است

اپل با ساخت یک برنامه تلویزیونی قصد دارد تا توسعه دهندگان را جمع کرده و بین آن‌ها یک مسابقه برگزار کند. مسابقه‌ای که برنده‌اش می‌تواند برنامه خود را در اپ استور اپل به صورت رایگان قرار دهد. با زومجی همراه باشید.

بعد از ماه‌ها شایعه در مورد اینکه اپل در حال کار بر روی یک برنامه تلویزیونی است، بالاخره این کمپانی با ثبت یک دامنه (Domain) به نام Planet of the  Apps رسما تایید کرد که در حال کاربر روی اولین برنامه تلویزیونی خودش است.

هدف این برنامه تلویزیونی گردآوری گروه‌های توسعه دهنده و رقابت آن‌ها با یکدیگر در زمینه ساخت و معرفی برنامه خودشان به سرمایه گذارانی است که سرمایه گذاری‌هایی با ریسک بالا انجام می‌دهند. مسئولین اپل در شهر‌هایی نظیر نیویورک، آستین (پایتخت تگزاس)، لس‌آنجلس و سن‌فرانسیسکو جلساتی جهت مصاحبه با علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. در ادامه کسانی که برای حضور در این برنامه تلویزیونی انتخاب می‌شوند، اگر بتوانند برنامه خود را به آخرین مرحله ساخت برسانند، توسط مربیان حرفه‌ای اپل برروی کار آن‌ها نظارت خواهد شد. با این کار هم می‌توانند اشکالات برنامه را برطرف کرده و پروسه ساخت را تکمیل کنند و هم اینکه، طی رقابت گروه‌های توسعه دهنده در این مسابقه، اگر برنده نهایی باشند برنامه آن‌ها در اپ استور اپل قرار داده خواهد شد.

طبق صحبت‌های مشاور کمپانی اپل و مدیر بخش نوآوری اینتل، ویلیام آدامز ملقب به Will.i.am، خواننده و تهیه کننده هیپ‌هاپ، در این پروژه با اپل همکاری خواهد داشت. همچنین از دیگر همکاران اپل برای ساخت فصل اول این برنامه تلویزیونی می‌توان به Digital firm Product Hunt  و استودیو Propgate  اشاره کرد.

کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این برنامه هستند می‌توانند از اینجا اقدام به ثبت نام کنند. شرایط ثبت نام سن بالای ۱۸ سال و سابقه طراحی‌ برنامه برای سیستم عامل‌های iOS، مک، ساعت هوشمند و تلویزیون‌های اپل است.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده