نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

جزییات تازه DLC داستانی Uncharted 4 از زبان تروی بیکر

تروی بیکر، صداپیشه شخصیت سم در مجموعه بازی‌های آنچارتد، در مصاحبه‌ اخیر خود،‌ درباره بسته الحاقی داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End توضیحاتی ارائه داده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در جریان مصاحبه‌ای که اخیرا تروی بیکر، صداپیشه سم در مجموعه Uncharted انجام داده، نظرات خود را درباره بسته الحاقی که قرار است برای بازی آنچارتد ۴ منتشر شود، ارائه کرده است. وی در مصاحبه‌اش اعلام کرد که به ناتی‌داگ (استودیو سازنده بازی) اعتماد کامل دارد و به هیچ عنوان نگران این نیست که پروژه بعدی این استودیو خوشنام چه باشد:

پس از اینکه بازی را به اتمام رساندم، بسیار ناراحت شده بودم زیرا با تمام وجود می‌خواستم از سرنوشت سم و سالی آگاه بشوم.

همچنین وی اعلام کرد که دختر نیتن و النا و گذشته نیتن و سم داستان‌های خوبی برای بسته الحاقی داستانی بازی ارائه خواهند داد:

من بسیار از کاری که چیس آستین در به تصویر کشیدن سم جوان انجام داد هیجان‌زده هستم و قسمتی از وجود من دوست دارد که داستان آنها را ببیند. ما زندگی آنها را از یتیم‌خانه تا زندان دنبال کردیم و من خیلی علاقه دارم که بدانم در این بازه زمانی چه اتفاقاتی برای آنها افتاده است.

در ادامه بیکر در مورد برنامه‌های آینده ناتی‌داگ نیز صحبت‌هایی کرد و گفت که هنوز مشخص نیست آنها چه برنامه‌هایی در سر دارند:

اعضای استودیو ناتی‌داگ کماکان در حال ایده‌پردازی هستند و من فکر نمی‌کنم هنوز به یک ایده نهایی رسیده باشند. آنها هنوز در حال بهبود یافتن از انتشار Uncharted 4 هستند. وقتی شما با استودیویی مانند ناتی‌داگ کار می‌کنید، باید تمام و کمال به آنها اعتماد کنید و من مطمئن هستم که آنها بهترین تصمیمات را خواهند گرفت.

با توجه به صحبت‌های Troy Baker، به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ کماکان در حال ایده‌پردازی است و هنوز هیچ تصمیم قاطعی درباره DLC داستانی Uncharted 4: A Thief's End نگرفته است. با توجه به بسته الحاقی قبلی این استودیو که برای بازی The Last of Us منتشر شده بود و Left Behind نام داشت، انتظارات از این استودیو برای بسته الحاقی داستانی Uncharted 4 بسیار بالا است.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده