// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

هیدئو کوجیما: Death Stranding بهترین ساخته من خواهد بود

همه می‌دانیم که سری Metal Gear Solid چقدر بزرگ است. با این حال کوجیما شدیدا مطمئن است که Death Stranding خیلی بهتر از ساخته‌های قبلی‌اش خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

طی یک کنفرانس خبری توسعه دهندگان، هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، اعلام کرده که بازی Death Stranding که برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده، بهترین ساخته وی خواهد بود. کوجیما در حالی که در کنار مارک سرنی، طراح کنسول پلی‌استیشن 4، ایستاده بود گفت:

خیلی مطمئن هستم که Death Stranding بهترین ساخته من خواهد بود.

وی در ادامه حرف‌هایش به این نکته اشاره کرده که در ساخته‌های قبلی مجبور بوده تا برای اینکه پروژه خود را از یک سری مراحل رد کند و روند ساخت به خوبی پیش برود سازش‌هایی را در نقاط مختلف داشته باشد. ولی این اتفاق برای Death Stranding رخ نخواهد داد:

زمانی که در حال کار بر روی پروژه‌ای بودم در بعضی از جا‌ها مجبور به کنار آمدن با یک سری مشکلات بودم تا روند کاری انجام شود. ولی وقتی در حال کار کردن با تو (اشاره به مارک سنری) هستم لازم نیست نگران این مسائل باشم. زیرا می‌دانم تکنولوژی که استفاده کردی مشکلات گذشته ما را حل کرده است. من مطمئن هستم که در حال کار بر روی پروژه‌ای هستیم که تا به امروز نمونه‌اش هیچ جایی دیده نشده و بسیار مطمئنم که این بازی بهترین ساخته من خواهد بود.

بازی Death Stranding طی نمایشگاه E3 2016 به صورت کاملا سوپرایز کننده معرفی شد. همچنین با اینکه این بازی شدیدا مرموزانه است و سوالات زیادی را بوجود آورده، کوجیما اطلاعاتی از این بازی را منتشر کرده است.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Death Stranding در نظر گرفته نشده است. از طرفی با توجه به گفته کوجیما که اعلام کرده بود بازی ما فاصله زیادی تا عرضه شدن دارد، تا چند سال آینده نباید منتظر عرضه شدن‌اش باشیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده