// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۳

جزییات جدیدترین بروزرسانی بازی Team Fortress 2

بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزهای شبکه‌ی استیم، بازی Team Fortress 2، محصول کمپانی وَلو است. حال و بعد از گذشت سالها از انتشار این بازی، بروزرسانی تابستانی آن منتشر شده که تغییراتی زیادی در آن اعمال می‌کند. با زومجی و بررسی جزییات این بروزرسانی همراه باشید.

بازیکنان Team Fortress 2 می‌توانند خوشحال باشند که پس از گذشت ۹ سال از انتشار این بازی، یک بروزرسانی بزرگ برای آن منتشر شده است. بالاخره جزییات این بروزرسانی مورد انتظار منتشر شده و خوشبختانه دقیقا همان مواردی را در خود دارد که پیش از این انتظار می‌رفت. مواردی مانند یافتن رقابت بر اساس مهارت و رتبه‌ی بازیکن یا به اصطلاح Skill Based و Ranked Match Making که می‌تواند هیجان بازی را دو چندان کند. این بروزرسانی که «Meet Your Match» نام دارد، با منتشر شدن و اعمال شدن بر روی بازی، بازیکنان را بر اساس رتبه و سطحشان وارد بازی‌های مناسب می‌کند. این اقدام کمپانی Valve باعث پشتیبانی بهتر این بازی از حالت جدید Competitive Mode خواهد شد. تریلر کوتاه این بروزرسانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

حالت جدید Competitive Mode بازی Team Fortress 2 به این صورت است که ۱۲ بازیکن بصورت ۶ در مقابل ۶ صف‌آرایی می‌کنند و می‌توانند از هر ۹ کلاس موجود در بازی شخصیت خود را انتخاب کنند. در این حالت که هیچ محدودیتی در استفاده از سلاح‌ها ندارد، خبری از امکان تعویض تیم و ضربات تصادفی کریتیکال نیست (Random Critical باعث وارد شدن ضربه‌ی بیشتر به حریف بصورت تصادفی در بعضی اوقات می‌شود) در این سبک ۱۸ عنوان و درجه‌ی مختلف برای کسانی که سطح خود را اتقا می‌دهند وجود دارد که پس از ارتقای سطح به ترتیب می‌تواند به آنها برسد. همچنین برای بازیکنانی که بتوانند به عنوان «بهترین بهترین‌ها» دست پیدا کنند، مدال‌های مخصوصی در نظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتر در این موارد در وب‌سایت بازی موجود است. البته این حالت برای همه‌ی بازیکنان قابل اجرا نیست و تنها دارندگان اکانت پرمیوم می‌توانند آن را تجربه کنند. اگر شما دوست دارید این حالت را تجربه کنید می‌توانید اکانت استیم خود را به یک شماره‌ی تلفن متصل کرده و از آن به عنوان یک لایه‌ی امنیتی جهت جلوگیری از سوء‌استفاده و تقلب در بازی استفاده کنید. اما اگر دوست ندارید شماره تلفن خود را در این شبکه وارد کنید، کماکان می‌توانید با پرداخت ۱۰ دلار صاحب اکانت پرمیوم در این بازی شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بروزرسانی این است که دیگر امکان ورود به بازی‌های در حال انجام برای هیچ کسی وجود ندارد و تنها در صورتی به بازی در حال انجامی می‌توانید وارد شوید که پیش‌تر در آن بوده و به دلایلی مانند قطع شدن اینترنت از آن بیرون افتاده باشید. تمامی بازیکنان به بازی‌های تازه وارد می‌شوند و دیگر هیچ بازیکن جدیدی نمی‌تواند به آن بازی وارد شود. این ویژگی در حالت Casual Quick Play  نیز اعمال خواهد شد. بخش‌هایی از توضیحات کمپانی ولو در این باره را در زیر مشاهده می‌کنید:

به جای وارد شدن ناگهانی به یک بازی در حال انجام، شما به یک بازی بدون سطح (Unranked) وارد می‌شوید و در صف ۱۲ در مقابل ۱۲ بازیکن آن بازی، که همگی آنها در سطح و درجه‌ی شما هستند، قرار می گیرید. این موضوع همچنین به این معناست که دیگر خبری از مکانیزم Auto Balancing نخواهد بود و شما از آغاز تا پایان یک مسابقه در جای خود بازی خواهید کرد.

سیستم ارتقای سطح در حالت Casual Play بازی نیز از این پس متفاوت عمل خواهد کرد و همچنین بازیکنان می‌توانند با تشکیل پارتی‌ها، همراه با دوستان خود در یک تیم بازی کنند. این بروزرسانی همچنین سبک Pass Time را از حالت آزمایشی خارج می‌کند و ۳ نقشه‌ی جدید که توسط کاربران ساخته شده را نیز به بازی اضافه می‌کند. می‌توان اضافه شدن حالت Competitive به این بازی را به دلیل رقابت بازی Team Fortress 2 با رقیب جدیدش یعنی Overwatch دانست!

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده