نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

شخصیت اصلی بازی Shovel Knight به عنوان یک غول آخر در Gunvolt 2 حضور خواهد داشت

استودیو یات کلاب اعلام کرده که شخصیت اصلی بازی Shovel Knight قرار است در نقش یک غول‌آخر یا باس در بازی Azure Striker Gunvolt 2 حضور داشته باشد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

چندی پیش و در جریان همایش Anime Expo اعلام شد که استودیو یات کلاب (Yacht Club)، سازنده‌ی بازی مستقل و تحسین‌شده‌ی Shovel Knight، وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی فیزیکی سری بازی‌های Gunvolt را بر عهده گرفته است. حال اعلام شده که پیروی این قرارداد، شخصیت اصلی بازی Shovel Knight، یعنی همان شوالیه‌ی بیل به دست (!)، قرار است در نقش یک غول‌آخر در بازی Azure Striker Gunvolt 2 حضور داشته باشد. گیمر‌ها می‌توانند با استفاده از آمیبوی Shovel Knight به این مرحله‌ی باس‌فایت دسترسی داشته باشند و با هریک از دو شخصیت اصلی بازی، با وی مبارزه کنند.

Gunvolt 2 دنباله‌ی بازی Gunvolt است. نسخه‌ی اول این بازی در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود و نسخه‌ی دوم هم قرار است در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (جمعه ۹ مهر) برای کنسول نینتندو 3DS منتشر شود. استودیوی سازنده‌ی این بازی اینتی کریتس (Inti Creates) است. نسخه‌ی اول Gunvolt عملکرد بسیار خوبی داشت و همین امر هم نسخه‌ی دوم را به یک بازی موردانتظار تبدیل می‌کند. در پایان می‌توانید ویدیویی را از حضور شخصیت Shovel knight در Gunvolt 2 تماشا کنید که به استناد آن به نظر می‌رسد که با یک غول‌آخر سرسخت روبرو باشیم:

 

|

منبع: Destructoid

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده