نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

FOX هدایت ساخت سری تلویزیونی جدید X-Men را به عهده خواهد گرفت

سری تلویزیونی X-Men با همکاری استودیو‌های فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) و مارول (Marvel) ساخته خواهد شد. هدایت این سری با درون مایه‌ی اکشن-ماجراجویی به عهده‌ی فاکس خواهد بود. برای آگاهی بیشتر از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو‌های فاکس و مارول اعلام کردند که برای ساخت سری تلویزیونی از X-Men همکاری خواهند کرد و فاکس مسئولیت هدایت این سری اکشن-ماجراجویی مارول را به عهده خواهد داشت. متیئو نیکس، کارگردان و تهیه کننده‌ی سری تلویزیونی جدید فاکس APB، فیلمنامه‌ی آزمایشی این سری را خواهد نوشت و به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی خدمت خواهد کرد.

این سری بدون نام فاکس و مارول روی دو پدر و مادر معمولی تمرکز خواهد داشت که متوجه می‌شوند فرزندشان دارای قدرت‌هایی مشابه انسان‌های جهش یافته است. این خانواده بخاطر دشمنی دولتمردان مجبور می‌شوند فرار کنند و به یک شبکه‌ی زیر زمینی از انسان‌های جهش یافته بپیوندند که باید برای زنده ماندن بجنگند. این سری توسط «تلویزیون فاکس قرن بیستم» (20th Century Fox Television) و «تلویزیون مارول» (Marvel Television) تولید خواهد شد در حالی که «فاکس قرن بیستم» (20th Century Fox) تولید فیزیکی آن را عهده دار خواهد بود. دیوید مدن، رئیس بخش سرگرمی شبکه‌ی رسانه‌ای فاکس، در این خصوص گفته است:

تولید دارائی‌های مارول یکی از اولویت‌های اول شبکه بوده است و ما از نحوه‌ی ورودمان به این دنیای هیجان انگیز توسط مت نیکس بسیار خوشنودیم. در این سری یک ماجراجویی مثل کتاب‌های کامیک وجود خواهد داشت، روابط احساسی و پیچیده و اساطیری غنی و شناخته شده‌ای برای نمایش وجود خواهند داشت.

جاناتان دیویس، رئیس امور خلاق تلویزیون فاکس قرن بیستم، نیز در همین خصوص گفته است:

xmen90s

کار کردن روی یک سری تلویزیونی در کنار مارول برای مایکل ترون، مسئول توسعه، و تمامی اعضای استودیو مثل یک رویای حرفه‌ای بوده است. مت، لورن، برایان، سایمن، جف و جیم قوه یک تیم قدرتمند از هنرمندان خلاق هستند و ما نمی‌توانیم برای کار کردن روی پرو‌ژه‌ای که به راحتی یکی از هیجان انگیز ترین‌های این فصل کاری خواهد بود صبر کنیم.

جف لوب، تهیه کننده‌ی اجرایی و رئیس تلویزیون مارول، نیز گفته است:

تلویزیون مارول بخاطر توسعه‌ی اولین پروژه مشترکش با همکاری تلویزیون فاکس قرن بیستم بسیار هیجان زده است. مت یکی از طرفداران بزرگ دنیای مردان ایکس با شخصیت‌هایی غنی و ماجراجویی‌های پر مخاطره است و این دقیقا همان نمایشی است که ما از FOX می‌خواهیم. آنها تیمی عالی از تهیه کنندگان خلاق هستند که محصولی کاملا منحصر بفرد خواهند ساخت.

پروژه‌ی بدون نام فاکس و مارول محصول مشترک «تلویزیون فاکس قرن بیستم» و «تلویزیون مارول» است. لورن شولر دونر (X-Men: Apocalypse ،X-Men: Days of Future Past ،The Wolverine)، برایان سینگر (X-Men: Apocalypse, X-Men: Days of Future Past)، سایمن کینبرگ (X-Men: Days of Future Past)، جف لوب (سری‌های تلویزیونی Daredevil و Jessica Jones مارول) و جیم چوری (سری‌های تلویزیونی Daredevil و Jessica Jones مارول) تولید کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

پیش از این اعلام شده بود که فاکس و مارول برای ساخت یک سری تلویزیونی از Hellfire، بر اساس یک گروه بدنام و تبه کار از مجموعه‌ی داستانی X-Men،در حال مذاکره هستند اما وب سایت وراییتی (Variety) گزارش داده است که سری Hellfire دیگر در دست ساخت نخواهد بود.

منبع: Coming Soon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده