نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

تماشا کنید: تبلیغ جدید پلی استیشن VR برای بازار ژاپن

بخش ژاپن سرگرمی‌های سونی، دیروز یک تریلر جدید از پلی‌استیشن VR منتشر کرد که در‌ آن گیمرها را با بازی‌هایی که قرار است برای این هدست منتشر شوند، آشنا می‌کند. برای تماشای این ویدیو با زومجی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن یعنی پلی‌استیشن VR باقی نمانده است و ۱۳ اکتبر  ۲۰۱۶ (۲۲ مهر)، زمانی است که این هدست برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. به همین منظور، بخش سرگرمی‌ ژاپن شرکت سونی، یک تریلر از بازی‌هایی که قرار است برای این هدست در این کشور عرضه شوند، منتشر کرده است.

بازی‌های بسیار زیادی هستند که فقط در بازار شرق و ژاپن برای این هدست منتشر می‌شوند که برای گیمرهای غربی منتشر نمی‌شوند و در این تریلر تقریبا دو دقیقه‌ای می‌توانید آنها را ببینید:

|

سونی، سومین شرکتی است که در سال ۲۰۱۶ قرار است هدست واقعیت مجازی خود را عرضه کند. پیش از این دو کمپانی آکیولس و اچ‌تی‌سی هدست‌های خود را به بازار عرضه کرده بودند. با اینکه این تکنولوژی کماکان در ابتدای راه خود است، بسیاری به دلیل پیشتیبانی شرکت‌های بزرگی مانند سونی و ولو از این تکنولوژی، آینده روشنی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده