نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲

فیلمبرداری صحنه های مارک همیل و دیزی ریدلی در فیلم Star Wars 8 به پایان رسید

زمان زیادی تا به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) بیشتر باقی نمانده است. حال به نظر می‌رسد فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به دو شخصیت محبوب این فیلم یعنی لوک اسکای واکر و رِی به پایان رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از سال ها حدس و گمان و انتظار سرانجام در دسامبر گذشته فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به روی پرده‌های سینما رفت، این فیلم نه تنها با واکنش مثبت منتقدان رو به رو شد بلکه استقبال گسترده مردم را در پی داشت و توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکا و سومین فیلم پرفروش تاریخ در دنیا تبدیل شود. این فیلم بخشی از سه گانه جدید جنگ ستارگان بود و طرفداران باید برای دیدن ادامه این فیلم تا سال آینده صبر کنند. هفت ماه از زمان اکران Star Wars: The Force Awakens می‌گذرد و فیلمبرداری قسمت هشتم آن همچنان به صورت کاملا محرمانه ادامه دارد. پیش از این  رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars Episode VIII، بازیگران و اعضای تیم سازنده اواخر ماه جولای را به عنوان زمان به پایان رسیدن فیلمبرداری قسمت هشتم اعلام کرده بودند که تا به پایان رسیدن آن زمان زیادی باقی نمانده است، با نزدیک شدن به میانه‌های ماه جولای، سرانجام  اولین نشانه واقعی از پایان فیلمبرداری قسمت هشتم جنگ ستارگان دیده شده است.

دیزی ریدلی و مارک همیل، دو تن از بازیگران قسمت هشتم جنگ ستارگان که در فیلم The Force Awakens نیز حضور داشته‌اند، با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های خود در قسمت هشتم این مجموعه خبر داده‌اند که به نحوی باعث می‌شود نزدیک شدن به اتمام تولید این فیلم واقعی‌تر از هر زمان دیگری باشد. ریدلی تصویری از خود در این فیلم در حالی که یک شمشیر نوری در دست گرفته را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و همیل نیز تصویر اعضای تیم سازنده فیلم که در موزه تاریخ طبیعی لندن در حال جشن گرفتن هستند را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

mark hamil -  Star Wars: Episode VIII Daisy Ridley - lightsbar -  Star Wars: Episode VIII

فیلمبرداری قسمت هشتم جنگ ستارگان در ایرلند، کرواسی و استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود در انگلستان انجام شده است. پیش از این با توجه به تصویری که جان بویگا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود شایعاتی مبنی بر به پایان رسیدن فیلمبرداری بویگا در این فیلم در اوایل ماه جولای به گوش می‌رسید، این درحالی است که آنتونتی دنیلز، صداپیشه و بازیگر شخصیت سی‌تری‌پی‌او، در توییتر شخصی خود در روز ۷ جولای (۱۷ تیر) تایید کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌های او در این فیلم به پایان رسیده است. فیلمبرداری و تولید قسمت هشتم جنگ ستارگان در تاریخ ۲۲ جولای به طور رسمی به پایان خواهد رسید و احتمالا پس از آن سازندگان فیلم به شکل رسمی این خبر را اعلام خواهند کرد. منطقی است که صحنه‌های آنتونی دنیلز، با توجه به اینکه نقش او در مقایسه با دیگر بازیگران این فیلم کمتر است، زودتر به پایان برسد، اما ادعای جان بویگا در همان زمان کمی تعجب‌آور بود. با توجه به اینکه تنها فقط صحنه‌های مربوط به همیل و ریدلی به پایان رسیده است، این احتمال وجود دارد که قسمت هشتم جنگ ستارگان بیشتر بر روی لوک و ری تمرکز دارد و نقش فین در این قسمت نسبت به قسمت قبل کوچک‌تر و کمتر خواهد بود. برنامه‌ریزی و زمانبندی برنامه فیلمبرداری بدون شک یک فرآیند پیچیده و بزرگ است، بنابراین هر اتفاقی واقعا می‌تواند امکان پذیر باشد. در حال حاضر انتظار می‌رود تیزر کوتاهی از این فیلم منتشر یا اینکه از عنوان رسمی این فیلم رونمایی شود.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) سال جاری، در ادامه آن فیلم Star Wars Episode VIII در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶)، فیلم Han Solo در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) و Star Wars: Episode IX در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده