نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

افزایش یک میلیونی کاربران نسخه پی سی Evolve پس از رایگان شدن بازی

نسخه پی‌سی بازی Evolve هفته گذشته رایگان شد و همین امر موجب شده تا تعداد کاربران آن رشد بسیار عالی داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی توکی گیمز (2K Games) هفته گذشته تصمیم گرفت پس از عدم توانایی بازی Evolve در جلب کاربران بیشتر، آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران پی‌سی قرار دهد و بازی با نام Evolve: Stage 2 بر روی فروشگاه استیم عرضه شد و قابل دانلود است. حال پس از گذشت کم‌تر از یک هفته از عرضه این نسخه رایگان، توکی گیمز، ناشر و ترتل راک (Turtle Rock)، سازنده بازی، اعلام کرده‌اند که این نسخه توانسته یک میلیون کاربر جدید را جذب کند.

این خبر در توییتر رسمی بازی اعلام شد و به مناسبت آن، کاربران می‌توانند از امروز تا ۲۸ تیر، پوسته Griffin's Blood Eagle Hunter را با ورود به بازی دریافت کنند. به گزارش استیم چارت، تعداد بیشترین کاربر همزمان بازی Evolve در ماه گذشته میلادی ۲۳۴ نفر بوده که این میزان الان به ۵۱ هزار و ۹۹ نفر رسیده است. این رقم حتی رکورد بیشترین کاربر همزمان بازی در هنگام عرضه آن را که ۲۷ هزار و ۴۹۳ نفر بود، شکسته است.

Evolve: Stage 2 تا به امروز فقط برای پی‌سی عرضه شده است؛ با این حال سازندگان این بازی رایگان را برای کنسول‌ها هم عرضه خواهند کرد. دلیل تاخیر در این امر، کسب مجوزهای لازم اعلام شده است. همچنین عرضه بازی فقط برای پی‌سی به سازندگان این امکان را می‌دهد تا مشکلات آن را شناسایی و رفع کنند و تجربه بهتری بر روی کنسول‌ها ارائه دهند. این بازی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بهره نمی‌برد؛ ولی یک سری جعبه‌های خاص در آن وجود دارد که به مرور زمان و با پیشرفت در بازی باز می‌شوند و آیتم‌های مختلفی در آن‌ها پیدا می‌شود. همچنین تمامی افرادی که بازی را در زمان غیر‌رایگان بودن آن خریداری کرده‌اند، با نشان Founder شناخته می‌شوند و تمام محتویاتی که تا به امروز در بازی کسب کرده‌اند را می‌توانند در نسخه رایگان هم داشته باشند. همچنین ترتل راک یک سری جوایز و آیتم‌های ویژه به پاس قدردانی از این افراد برایشان در نظر گرفته است.

نسخه رایگان Evolve همچنین بهبود‌های زیادی نسبت به نسخه غیررایگان داشته که از آن‌ها می‌توان به کاهش زمان بارگذاری‌ها و همچنین بهبود کلاس Hunter اشاره کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده