// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

تماشا کنید: ویدیو گیم پلی بازی Battlefield 1 با جزییات گرافیکی بالا

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری، Battlefield 1، محصول دایس است که قرار است نبردهای جنگ جهانی اول را به تصویر بکشد. اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر شده که مربوط به نسخه پی‌سی بازی است که در رزولوشن 2K و با جزییات گرافیکی بالا اجرا شده است.

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Dice از مجموعه‌ی محبوب بتلفیلد، یعنی Battlefield 1، اگر چه فعلا در مراحل تست آلفا به سر می‌برد، اما باز هم مناظر خیره کننده و تماشایی دارد. شخصی اقدام به انتشار ویدیویی از مرحله‌ی آلفای محدود این بازی کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست. در این ویدیو که می‌توانید در زیر تماشا کنید، به گشت و گذار در نقشه‌ی St. Quentin Scar و مناظر تماشایی و در عین حال، خالی از سکنه‌ی آن، از روستاهای زیبا تا خانه‌های سوخته، پرداخته می‌شود:

  | 

این ویدیو توسط ابزاری مخصوص برای ضبط سینماتیک چنین تصاویری تهیه شده که ممکن است شبیه به حالت جدید Spectator Mode باشد که پیش‌تر در زومجی تصاویر گرفته شده با این حالت را مشاهده کردید. اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان به تجربه‌ی این بازی پیش از انتشار آن در ۳۰ مهر ماه سال جاری هستید و آلفای بسته‌ی آن را از دست داده‌اید، مطلع باشید که بتای Battlefield 1 در تابستان جاری برگزار خواهد شد. این بازی زیبا در تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی از احتمال پشتیبانی این بازی از دایرکت‌ایکس 12 مطلع شدید و جزییات نقشه‌های آن را نیز مطالعه کردید. در مطلبی دیگر جدیدترین تریلر از گیم‌پلی این بازی را تماشا کردید و اطلاعات فاش شده از مراحل و سلاح‌های این بازی را مطالعه کردید. همچنین اسامی کشورهای تایید شده برای بخش چندنفره‌ی بازی را نیز به اطلاع شما رساندیم.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده