// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

Pokemon GO رسما به عنوان پرطرفدار‌ترین بازی تاریخ آمریکا معرفی شد

بازی Pokemon GO به عنوان محبوب‌ترین بازی تاریخ آمریکا معرفی شد. Candy Crush و COC در رده‌های بعدی قرار گرفته اند. با زومجی همراه باشید.

امروزه بازی‌های موبایل به عنوان یک تجارت بزرگ محسوب می‌شوند و سازندگان بازی‌های موبایل در چند سال گذشته توانسته‌اند سودکلانی از این  تجارت نصیب خود کنند. بازی‌هایی مانند Clash Of Clans یا Candy Crush از این دست بازی‌ها بوده‌اند که با یک ایده‌ی تازه توانسته‌اند سهم بسیار بزرگی از این تجارت را بدست آورند. اما بازی Pokemon GO توانسته است بعد از معرفی در کشور آمریکا به بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی تاریخ آمریکا تبدیل شود و ۲۱ میلیون کاربر فعال را به خود اختصاص دهد.

بازی Pokemon  حدود ۲۰ سال قبل برای کنسول بازی Nintendo معرفی شد و همان زمان هم طرفداران زیادی پیدا کرد اما بعد از شکست‌های متناوب کنسول‌های بازی نینتندو، این کمپانی وارد عرصه‌ی بازی‌های موبایل شد و بعد از ساخت بازی Miitomo نوبت به همکاری با شرکت نیانتیک لبز رسید که با ساخت و عرضه‌ی بازی فوق‌العاده‌ی Pokemon GO  بازگشتی بی‌نظیر به صنعت بازی‌ها داشته باشند. Pokemon GO با ایده‌ی خاص خود توانسته محبوبیت بی‌بدیلی در بین مردم دنیا به دست آورد. برای آشنایی بیشتر با چگونگی بازی می توانید مقاله‌" هر آنچه که باید درباره‌ی Pokemon GO بدانید" را در زومجی بخوانید.

pokemon-go

بعد از معرفی بازی Pokemon GO برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در اروپا و آمریکا سودی بالغ بر ۱۴ میلیون دلار نصیب شرکت نینتندو شد و کم‌کم به پرطرفدار‌ترین بازی کشور‌هایی نظیر آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و آلمان  معرفی شد و جالب اینجاست که تمام این موفقیت‌ها در کمتر از یک‌هفته به دست آمده است.

از لحظه‌ی انتشار این بازی تا کنون اخبار و اتفاقات جالب و جنجالی مرتبط دیگری نیز در فضای مجازی منتشر شد،  از جمله پیدا شدن یک جسد به جای Pokemon و کلاه‌برداری سارقان مسلح به کمک این بازی.

طبق اعلام وبسایت آماری فوربز، بازی «پوکمون گو» بالاتر از شبکه‌ی اجتماعی تیندر و توئیتر در صدر دارندگان افراد آنلاین فعال قرار گرفته است. پوکمون ۲۱ میلیون کاربر فعال دارد که به دنبال Pokestop و Pokegym‌ها از خانه خارج می‌شوند و با افراد دیگر آشنا می‌شوند.

نینتندو اعلام کرده که هر دو هفته، یک به روزرسانی برای پوکمون گو ارائه خواهد شد تا هیچ‌گونه ایراد فنی در بازی باقی نماند. در به روزرسانی هفته‌ی اول قابلیت به اشتراک گذاری مکان‌های جدید کشف شده از سوی بازیکنان در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است. با نگاهی به نظرات مردم در شبکه‌های اجتماعی به نکته‌ی جالبی برخوردیم. عده‌ای عاشق بازی و ایده‌ی منحصر به فرد آن هستند و عده‌ای کاملاََ مخالف فلسفه‌ی واقعیت مجازی بازی هستند و معتقدند که با دنبال کردن پوکمون‌ها خود را در موقعیت‌های خطرناک قرار داده اند. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا محبوبیت این بازی بعد از اتفاقات اخیر ادامه خواهد داشت یا خیر.

منبع:ScreenRant

 

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده