// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

تاریخ عرضه تقریبی بسته Death Star و جزییات حالت آفلاین جدید Star Wars Battlefront اعلام شد

استودیو دایس تاریخ عرضه بسته الحاقی Death Star و همچنین جزییات حالت آفلاین جدید بازی Star Wars Battlefront را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دایس، استودیو سازنده Star Wars Battlefront، اعلام کرد که هفته آینده یک حالت آفلاین برای این بازی در دسترس خواهد بود. همچنین تاریخ عرضه بسته الحاقی جدید این بازی که Death Star نام دارد نیز مشخص شد.

طبق صحبت‌های دنیس برانوال، طراح ارشد استودیو دایس، این حالت آفلاین که Skirmish   نام دارد در تاریخ ۳۰ تیرماه عرضه خواهد شد. همچنین دارندگان این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم می‌توانند علاوه بر بازی کردن این حالت به صورت تک نفره، به صورت تقسیم صفحه (Split Screen) نیز به بازی کردن بپردازند.

برانوال در این مورد گفت:

به بزرگی و عظمت مناطق مختلف که سیارات را تحت پوشش قرار داده، از سیاره یخ زده هوث گرفته تا سیاره آتشین سالاست، ما بسیار امیدواریم که Skirmish  بتواند تجربه خوبی برای مخاطبین Star Wars Battlefront بوجود بیاورد.

با عرضه این حالت آفلاین دو درجه سختی نیز به این بخش اضافه می‌شود که برای دو حالت Walker Assault و Fighter Squadron نیز در دسترس خواهند بود. دایس در تابستان برنامه‌های بیشتری برای این بازی در نظر گرفته است. رویداد‌های جدید داخل بازی، اسلحه‌ها و پاداش‌های جدیدتر و بهتر، بخشی از برنامه‌هایی است که استودیو سازنده طی ماه‌های آینده آن‌ها را عملی خواهد کرد.

همچنین بسته الحاقی Death Star  نیز در ماه سپتامبر (شهریور ماه یا اوایل مهرماه) عرضه خواهد شد. طی این بسته الحاقی نقشه‌های بیشتر، اسلحه‌ها و  Star Card های جدیدتر به همراه دو قهرمان به بازی اضافه خواهند شد. بنظر می‌رسد این دو قهرمان مورد انتظارترین شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان برای  هواداران باشند. اطلاعات بیشتر از این بسته الحاقی فردا طی لایو استریم الکترونیک آرتز برای Star Wars Battlefront منتشر می‌شود.

Star Wars Battlefront تا به امروز توانسته ۱۴ میلیون نسخه فروش کند که بهترین آمار فروش در بین بازی‌های Star Wars به‌حساب می‌آید. همچنین ادامه این بازی هم اکنون توسط دو استودیو موتیو و دایس در حال توسعه است.

جدای از این بازی، چند بازی دیگر حول جنگ ستارگان در دست ساخت است که در زیر لیست آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • یک جنگ ستارگان سوم شخص اکشن ماجراجویی که توسط استودیو ریسپاون در دست ساخت است.
  • یک بازی اکشن که توسط ویسرال گیمز در دست ساخت بوده و تا ۲۰۱۸ میلادی عرضه نخواهد شد.
  • ادامه توسعه بازی Star Wars: The Old Republic توسط بایوور.
  • ادامه توسعه بازی Star Wars: Galaxy of Heroes توسط کپیتال گیمز.
  • همکاری کاریتریون در ساخت چند پروژه نامشخص از بازی Star Wars.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده