// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

کپکام بسته‌های الحاقی جدیدی برای Street Fighter 5 معرفی کرد

معمولا با برگزاری تورنومنت و مسابقات مختلف توسعه دهندگان با ارائه بسته‌های الحاقی جدید پول جوایز نقدی را تامین می‌کنند. کپکام نیز برای تامین جوایز Capcom Cup 2016 یک سری بسته الحاقی جدید برای Street Fighter V معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

کپکام، استودیو بازی سازی، یک سری بسته‌ الحاقی جدید برای بازی Street Fighter V در نظر گرفته است. این بسته‌های الحاقی به جمع شدن بودجه جوایز نقدی این دوره از Capcom Pro Tour کمک خواهد کرد.

دو پوشش ظاهری برای دو شخصیت کَمی و چون‌لی با نام Capcom Cup Collection با قیمت ۶ دلار در نظر گرفته شده است. همچنین یک پوشش سورپرایز کننده نیز در اواخر سال منتشر خواهد شد. کپکام در بلاگ خود طی یک پست اعلام کرده که هنگامی که این اسکین نشان داده شود دلیل اهمیت بالای آن برای Capcom Cup 2016 را خواهید فهمید.

از طرفی یک محیط مبارزه‌ای جدید به نام Ring of Destiny نیز با قیمت ۱۰ دلار برای علاقه مندان در نظر گرفته شده که تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. همچنین طی برگزاری Capcom Pro Tour با رخ دادن هر رویداد سطح بازیکنان بوسیله عکس‌ها و بنرهای مختلف مناسب با آن رویداد،  بروزرسانی خواهد شد.

اگر تمامی این بسته‌های الحاقی را می‌خواهید، می‌توانید از باندل مخصوص Capcom Pro Tour برای این بازی استفاده کنید که ۲۵ دلار قیمت دارد. این بسته شامل هر سه پوشش ظاهری و محیط مبارزه‌ای ذکر شده به‌علاوه رنگ‌های جدید برای هر ۲۲ شخصیت بازی و دو Title می‌شود.

طبق گفته ناشر بازی، هزینه جوایز نقدی مسابقات Capcom Cup از طریق بسته‌های الحاقی که در نظر گرفته می‌شود بدست می‌آید. ولی به طور واضح اعلام نشده که چه مقدار از پول این بسته‌های الحاقی برای جوایز اختصاص داده می‌شود. همچنین بازی‌هایی نظیر DOTA2، Smite و Halo 5 نیز برای بدست آوردن هزینه‌های نقدی برای مسابقات esports خود از بسته‌های الحاقی و افزونه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

منبع: Gamespot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده