// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Star Wars: Trials on Tatooine مشخص شد

طی رویداد جشن جنگ ستارگان در لندن، کمپانی اچ‌تی‌سی تاریخ عرضه بازی Star Wars: Trials on Tatooine برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive را مشخص کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده که بازی Star Wars: Trials on Tatooine که برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive در نظر گرفته شده در تاریخ ۲۸ تیر عرضه خواهد شد. این بازی واقعیت مجازی که طی جشن جنگ ستارگان قابل بازی است به صورت رایگان از طرق فروشگاه استیم، برای دارندگان HTC Vive در دسترس قرار می‌گیرد.

طی یک متن مطبوعاتی برای این بازی اعلام شده که بازی Star Wars: Trials on Tatooine زیر نظر راهنمایی‌های راب بریدو، مدیر ارشد بخش فناوری لوکاس‌فیلم، ساخته شده است. همچنین داستان بازی به صورت مشترک توسط بریدو و پابلو هیدالگو نوشته شده است. Trials on Tatooine به تمامی دارندگان HTC Vive اجازه می‌دهد تا برای اولین بار خود را در دنیای جنگ ستارگان قرار داده و با استفاده از شمشیرهای نوری خود از سیاره دفاع کنند.

چندی پیش (اسفند ماه) تریلری از این بازی به نمایش در آمده بود که اطلاعاتی از بازی و محیط را در اختیارمان قرار می‌دهد. Trials on Tatooine  به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق کنترلر Vive شمشیر‌های نوری معروف دنیای جنگ ستارگان را در دست گرفته و به عنوان یک پاداوان (Padawan)، به شخصیت لوکا اسکای‌واکر جهت بازسازی Jedi Order کمک کنند. این کار باعث می‌شود تا بتوانید دارت ویدر و امپراطوری را شکست دهید.

در ارتباط با سایر اخبار مربوط به نسخه‌های واقعیت مجازی Star Wars، سونی نیز طی یک همکاری با الکترونیک آترز یک تجربه واقعیت مجازی از Battlefront را برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد کرد.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده