// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

بازی Warhammer 40,000: Regicide بر روی اندروید منتشر شد

بازی Warhammer 40,000: Regicide، محصول استودیو هامرفال پابلیشینگ (Hammerfall Publishing) پس از گذشت کمتر از یک سال از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی، بر روی اندروید نیز منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Warhammer 40,000: Regicide در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۷ شهریور ۱۳۹۴) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. اما مدتی بعد استودیو هامرفال پابلیشینگ که علاوه بر ساخته وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد، اعلام کرد که بازی Warhammer 40,000: Regicide بر روی پلتفرم موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. حال با فاصله‌ای دو ماهه نسبت به انتشار نسخه iOS، در نهایت نسخه اندروید این بازی منتشر شد.

بازی Warhammer 40,000: Regicide که در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده، همانند نسخه رایانه‌های شخصی، بر روی پلتفرم موبایل علاوه بر بخش تک‌نفره دارای بخش چندنفره نیز بوده است. نسخه موبایل این بازی دارای ویژگی‌های از جمله حالت چندنفره بین-پلتفرم، حساب کاربری یکپارچه، طرح‌بندی زمین‌های نبرد جدید و توانایی‌های منحصربه‌فرد برای دو حزب Space Marine و Ork است. اما ویژگی‌های مثبت نسخه اندروید بازی Warhammer 40,000: Regicide به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا اگر تا آخر هفته جاری اقدام به خرید این بازی کنید، حزب انحصاری White Scars Space Marine به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکان شامل دارندگان فعلی بازی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز می‌شود.

بازی Warhammer 40,000: Regicide که رویکرد جدیدی به شطرنج را در قالب مجموعه Warhammer 40,000 ارائه می‌دهد، در مجموع دارای دو حالت Regicide و Classic بوده که در هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره قابل بازی هستند:

  • Regicide: در این حالت که در میدان نبرد هشت در هشت و مشابه بازی شطرنج به وقوع می‌پیوندد، دو حزب مخالف با اتخاذ استراتژی‌های مختلف و تکیه بر توانایی‌ها و قدرت‌های هر سرباز به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.
  • Classic: در این حالت که مبتنی بر قوانین شطرنج است، دو حزب مخالف به مانند مسابقات شطرنج رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بازی Warhammer 40,000: Regicide هم‌اکنون با قیمت ۵٫۴۱ دلار در فروشگاه مجازی گوگل پلی قابل خرید است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده