// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

جمع‌آوری بیش از ۵ میلیون دلار کمک برای کودکان سرطانی توسط گیم استاپ

فروشگاه گیم‌استاپ که در حوزه‌ی فروش و خدمات کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند، تاکنون  بیش از ۵ میلیون دلار برای کمک به پژوهش‌های مربوط به کودکان سرطانی جمع‌آوری کرده است. با زومجی همراه باشید.

شرکت گیم‌استاپ که در حوزه‌ی فروش و خدمات کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند و فروشگاه‌های متعددی در ایالات متحده دارد، تاکنون ۵ میلیون دلار کمک‌های مردمی برای پژوهش در رابطه با درمان کودکان سرطانی جمع‌آوری کرده است. این پژوهش توسط مؤسسه‌ی درمانی سَنت جود (St. Jude) انجام می‌شود.

وبسایت‌های گیم‌استاپ و تینک گیک (ThinkGeek) در‌ بازه‌ی زمانی ۷ خرداد تا ۱۰ تیر حدود ۷۶۰هزار دلار برای کمک به مؤسسه سَنت جود جمع‌آوری کردند که با توجه به کمک‌های ۴ سال اخیر گیم‌استاپ، در مجموع بالغ بر ۵ میلیون دلار کمک مردمی از طرف این شرکت به مؤسسه‌ی سَنت جود تحویل داده شده است. اولین بار در سال ۲۰۱۳ وبسایت گیم‌استاپ با در نظر گرفتن تخفیفی ۱ دلاری بر روی اقلام فروشی خود و اختصاص آن به مؤسسه سَنت جود توانسته بود حدود ۶۰۰ هزار دلار برای کمک به کودکان سرطانی جمع‌آوری کند.

ption id="attachment_149146" align="alignnone" width="998"]St-Judes بنر تبلیغاتی کمک به مؤسسه‌ی تحقیقاتی سَنت‌جود (St-Jude) بر روی وبسایت گیم‌استاپ

سرمایه‌گذار گیم‌استاپ در این رابطه گفت:

یکبار دیگر مشتریان گیم‌استاپ و وبسایت‌های وابسته به ما، روحیه‌ی بخشندگی خود را نشان دادند و هر یک از مشتریان با اهدا‌‌ مبلغی، به جمع‌آوری مقدار قابل توجهی از هزینه‌های تحقیقاتی، برای کودکان سرطانی مؤسسه‌ی درمانی سَنت جود کمک کردند. از طرف تمام اعضای مؤسسه‌ی سنت جود برای حمایت شما از کمپین امسال تشکر می‌کنم و به شما قول می‌دهم، تمام پولی را که جمع‌آوری شده است برای کمک به درمان کودکانی که با سرطان می‌جنگند هزینه کنیم.

البته با وجود اتمام این کمپین، وبسایت تینک گیک تا ۱۰ مرداد تیشرت‌های «قهرمان سَنت جود» را به قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رساند که ۱۲ دلار آن به مؤسسه‌ی سَنت جود می‌رسد.

ption id="attachment_149147" align="aligncenter" width="600"]st. jude تیشرت‌های «قهرمان سَنت جود»

وبسایت گیم‌استاپ سال گذشته در فعالیت‌های خیریه‌ زیادی نقش داشته است، از جمله اهدای ۱۸۰ کنسول بازی پلی‌استیشن 4 به اقامتگاه‌های مک‌دونالد. اقامتگاه‌های مک‌دونالد (McDonald Houses)  برای نگهداری کودکان بیماری استفاده می‌شود که به همراه خانواده‌ی خود از مسافت‌های دور برای درمان به کشور آمریکا سفر می‌کنند.دلیل اصلی  رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالدبرای ساختن این اقامتگاه‌ها این است که روند درمانی کودکان در کنار پدر و مادرشان از سرعت بیشتری برخوردار است. گیم استاپ همچنین در اولین کمپین آگاهی از بیماری اوتیسم که فروردین و اردیبهشت برگزار شد، بیش از ۱.۲ میلیون دلار کمک مردمی جمع‌آوری کرده‌بود.

ption id="attachment_149149" align="aligncenter" width="1024"]McDonald House یکی از اقامتگاه‌های مک‌دونالد

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده