// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

گزارش پلیس: شلیک یک شهروند به بازیکنان Pokemon Go

یک شهروند فلوریدا که در حال استراحت کردن در خانه‌اش بوده، متوجه حضور دو بازیکن Pokemon Go در منطقه مسکونی‌اش می‌شود. او فکر می‌کند آن‌ها دزد بوده و به سمت‌اشان شلیک می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یک مرد فلوریدایی در حال گذراندن آخر هفته خود به دو نوجوان که در حال بازی کردن Pokemon Go بوده‌اند شلیک کرده است. وی فکر کرده آن‌ها دزد هستند.

طی گزارش‌هایی که از وبسایت The Orlando Sentinel بدست رسیده این شهروند که خانه‌اش در کنار یک منطقه ساحلی بوده، ساعت ۱:۳۰ صبح بر اثر یک صدای بلند از خواب پریده است. وی وقتی بیرون را نگاه کرده متوجه پارک کردن یک اتومبیل در کنار خانه‌اش شده و اسلحه خود را در دست گرفته و به جست و جو کردن محیط می‌پردازد.

طی گزارش‌های پلیس این مرد زمانی که به این دو نوجوان نزدیک می‌شود صدای یکی از آن‌ها را شنیده که می‌گوید «چیزی پیدا کردی؟» در همین هنگام وی فکر می‌کنند آن‌ها در حال دزدی کردن هستند و وقتی به اتومبیلشان می‌رسد اسلحه خود را رو به آن‌ها گرفته و اخطار می‌دهد. سپس این دو نوجوان با سرعت اتومبیل را به سمت مرد حرکت داده تا وی را ترسانده و از محل خارج شوند. پس از این کار مرد اسلحه بدست سریعا کنار رفته و به اتومبیل شلیک می‌کند!

جیم تورویانو افسر آن منطقه می‌گوید:

شاید باور نکنید ولی آن‌ها به قصد زیر گرفتن مرد صاحب خانه رانندگی کردند.

این دو نوجوان صدمه ندیده‌اند ولی چند تیر به اتومبیل از جمله لاستیک، قالپاق و گلگیر اثابت کرده است. همچنان بازجویی‌ها ادامه دارد.

در جریان این اتفاقات تلخ، چندی پیش دو شخص در کنار صخره‌های اقیانوس مشغول بازی Pokemon Go بودند که به اقیانوس پرتاپ شدند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده