// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

شگفت زدگی رئیس اسکوئر انیکس از کیفیت دو بازی Spider-Man و God of War

رئیس اسکوئر انیکس طی مصاحبه اخیرش با فامیتسو اعلام کرده که نمایش‌های نمایشگاه E3 برای وی بسیار هیجان انگیز بوده است. ظاهرا وی شدیدا از نمایش God of War و Spider-Man  لذت برده است. با زومجی همراه باشید.

يُسوکه ماتسودا، رئیس کمپانی اسکوئر انیکس، یک گیمر حرفه‌ای است. همچنین وی ویدیویی‌هایی از بازی کردن آنلاین خود به نمایش می‌گذارد و بعضی وقت‌ها به ستایش بازی‌های غربی می‌پردازد. حال ماتسودا طی مصاحبه‌اش با فامیتسو، از نمایشگاه E3 و بازی‌هایی که وی را هیجان زده کرده‌اند سخن می‌گوید.

ماتسودا در این مصاحبه گفته که از نمایش بازی‌های مختلفی در این نمایشگاه لذت برده است. طی نمایش God of War برای رونمایی از این بازی بسیار سوپرایز شده است و از دیدن بازی Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک، شدیدا هیجان زده شده است.

وی همچنین در صحبت‌های کلی‌اش در مورد E3 گفته است:

از اینکه می‌بینم توسعه دهندگان برای نمایش و معرفی بازی‌های خود در این نمایشگاه مشتاق‌اند خوشحالم. به‌علاوه این نمایشگاه بهترین محل برای رد و بدل کردن اطلاعات و رساندن اخبار به گیمر‌ها است. آن هم درست در زمانی که این کار می‌تواند باعث دیده شدن شما و نام تجاری‌تان باشد.

وی معتقد است که استریم زنده از بازی‌ها می‌تواند اطلاعات خوب و موثری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. وی این کار را با بازی کردن بازی Hitman به نمایش گذاشته است.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده