// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

دو شخصیت جدید بازی Tekken 7 معرفی شدند

کارگردان بازیTekken 7 نام دو شخصیت جدید بازی را فاش کرد. باب و مَستر رِیوِن شخصیت‌های جدید هستند که در Tekken 7 حضور خواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

کاتسوهیرو هارادا کارگردان بازی Tekken 7 اعلام کرد که دو شخصیت جدید بازی در نمایشگاه Evo 2016 به طور رسمی معرفی خواهند شد. یکی از مبارزان جدید باب است که در Tekken 6 هم حضور داشت و دیگری شخصیتی کاملاََ جدید به نام مَستر ریون (Master Raven) نام دارد.

با توجه به اعلام آقای هارادا، کاراته باز جذاب نسخه‌های قبلی بازی یعنی باب برمی‌گردد و این‌بار در لباس پوشیدنش خبری از ساسپندر‌ نیست. در عوض پیراهن سفید و شلوار جین می‌پوشد و البته یک پیراهن با طرح هاوایی هم روی آن‌‌ها. باب یک جنگجوی چاق اما قدرتمند، سریع و با استعداد است که شخصیت محبوب بسیاری از گیمر‌های Tekken 6 هم به حساب می‌آید.

Bob Takken 7

مستر رِیون (Master Raven) یک شخصیت جدید است اما به‌نظر می‌رسد از شخصیت رِیون Tekken 5 الهام گرفته‌باشد. با اینکه هنوز اعلام نشده که آیا این دو شخصیت به هم ارتباطی دارند یا خیر اما شباهت‌ این‌دو غیر قابل انکار است. علی‌الخصوص اینکه مستر رِیون هم یک نینجا است.

 

پیشتر نیز از  شخصیت‌های پائول، نینا، آسوکا، استیو فاکس، هورانگ و جینگ کازاما در بازی تکن ۷ رونمایی شده‌ بود. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی (اواخر دی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منشتر خواهد شد.

در حین برگزاری مراسم معرفی بازی Tekken 7 توسط باندای نامکو در نمایشگاه E3،  دیدیم که شخصیت آکوما از بازی Street Fighter هم به بخش داستانی بازی اضافه شده است. اواسط تیر‌ماه نیز مصاحبه‌ی آقای هارادا در مورد مشکلات  تاخیر ورودی (Input Lag) را در زومجی خواندید.

باید منتظر انتشار بازی و معرفی هر ۲۹ شخصیت بازی در اوایل سال جدید میلادی باشیم وببینیم آیا قابلیت بین‌پلتفرمی در ساخت این بازی استفاده می‌شود یا خیر.

منبع: Gamspot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده