// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

قابلیت پخش موسیقی پس‌زمینه برروی ایکس باکس وان بدون پشتیبانی از Spotify عرضه می‌‌شود

بروزرسانی بزرگ تابستان کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شده و در کنار سایر ویژگی‌ها، قرار است پشتیبانی از موسیقی پس‌زمینه را به کنسول نسل هشتم مایکروسافت بیاورد. با این حال، ظاهرا خدمات فوق با پشتیبامی Spotify همراه نخواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بعد از مدت‌ها در نهایت دارندگان ایکس‌باکس وان نیز به لطف بروزرسانی تابستان این کنسول، مانند پلی‌استیشن 4 قادر به پخش موزیک‌های مورد علاقه خود در پس‌زمینه خواهند بود. با این حال به دنبال اخبار منتشر شده، ظاهرا خدمات فوق برخلاف پلی‌استیشن با پشتیبانی Spotify همراه نمی‌شود.

اخیرا شخصی از طریق وب‌سایت اجتماعی توئیتر سوالی را از کانال رسمی پشتیبانی مشترکین Spotify در رابطه با آمدن خدمات برای ایکس‌باکس  وان مطرح کرده که کانال Spotify جوابیه‌ای را منتشر کرده است:

در حال حاضر برروی مشارکت انحصاری خود با پلی‌استشین تمرکز داریم و جزئیاتی در ارتباط با سایر کنسول‌ها نداریم.

groove music microsoft

سونی از زمان جایگزینی رسمی خدمات Spotify با Music Unlimited  در ماه مارس ۲۰۱۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3، در همکاری نزدیکی با اسپاتیفای به سر می‌برد. مدیر بازاریابی سونی در سال ۲۰۱۵ در جواب یک سوال پیرامون بازه زمانی انحصاری بودن Spotify برروی پلی‌استیشن و احتمال عرضه نرم‌افزار برروی سایر کنسول‌ها، از نیاز به تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع خبر داده بود.

ظاهرا این نرم‌افزار توانسته موفقیت‌های بسیاری را بدست بیاورد. سونی در اوایل سال جاری دررابطه با اپلیکیشن گفت:

به لطف شما، Spotify به یکی از بیشترین دانلود‌های اپلیکیشن در تاریخ پلی‌استیشن تبدیل شده است.

مخاطبین همچنین تاکنون اقدام به استریم بیش از ۵ میلیارد آهنگ از طریق خدمات فوق کرده‌اند که در این میان ظاهرا Drake، خواننده آمریکایی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.

پشتیبانی از موسیقی پس‌زمینه از تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) به ایکس‌باکس وان می‌آید.هرچند مایکروسافت تاکنون جزئیاتی را پیرامون نحوه فعالیت قابلیت جدید منتشر نکرده، با این حال، یکی از احتمالات ممکن پشتیبانی از Groove Music، خدمات موزیک کمپانی مایکروسافت است. خدمات موزیک مایکروسافت که در گذشته با نام Xbox Music شناخته می‌شد، از تابستان گذشته به Groove Music تغییر نام پیدا کرده است.

علاوه بر این، بروزرسانی تابستان ایکس‌باکس وان ویژگی‌های دیگری مانند دستیار صوتی کورتانا و همچنین تغییر ظاهر بخش مجموعه بازی (Game Collection) برای «سریعتر و روان‌تر» کردن دسترسی به بازی‌ها را شامل می‌شود. بروزرسانی همچنین در کنار افزودن ابزار پیدا کردن دوستان در فیس‌بوک، مراحل مورد نیاز برای اشتراک‌گذاری ویدیو‌های گیم‌پلی و تصاویر را نیز کاهش خواهد داد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده