نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

تاریخ انتشار Gravity Rush 2 مشخص شد

امروز سونی در وبلاگ پلی‌استیشن، تاریخ عرضه رسمی بازی Gravity Rush 2 را اعلام کرد. بر این اساس قسمت دوم بازی انحصاری Gravity Rush زمستان در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

در نمایشگاه توکیو گیم شو سال ۲۰۱۳، سونی از یک بازی با نام Team Gravity Project رونمایی کرد و دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۵ و در همان نمایشگاه، اعلام کرد که این بازی Gravity Rush 2 خواهد بود.

امروز بلاگ رسمی پلی‌استیشن، تاریخ انتشار این بازی را به صورت رسمی اعلام کرد. بر این اساس علاقمندان به تجربه این بازی، باید تا زمستان امسال صبر کنند. Gravity Rush 2، در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۲ آذر) در انگلستان و ۳۰ نوامبر (‍۱۰ آذر) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر اعلام تاریخ رسمی انتشار، سونی اعلام کرد که کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند یک بسته الحاقی که شامل یک لباس برای شخصیت کت است به همراه آلبوم موسیقی بازی را دریافت کنند.

علاوه بر این سونی اعلام کرد که یک انیمیشن با نام Gravity Rush: The Animation Overture نیز در دست ساخت دارد که قرار است پیش از انتشار بازی عرضه شود و وقایعی را روایت می‌کند که در حد فاصل بین قسمت اول و دوم بازی اتفاق افتاده است.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده