نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲

قسمت چهارم فیلم Star Trek تایید شد

کمپانی پارامونت پیکجرز رسما ساخت و تولید قسمت چهارم بازسازی فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) را تایید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تنها چند روز تا اکران فیلم پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond) بیشتر باقی نمانده است. حال کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت ادامه این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد یکی از شخصیت‌هایی که اولین بار در قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۰۹ اکران و حضور داشت، در این قسمت باز خواهد گشت.  کریس همسورث، که نقش پدر جیمز کرک با بازی کریس پاین را که در اولین فیلم از مجموعه بازسازی Star Trek که در اتفاقات شروع فیلم او را در سفینه کلوین مشاهده کردیم، را بازی کرده است، برای بازی در نقش جورج کرک در قسمت چهارم به این فیلم باز می‌گردد. تاکنون کارگردان این قسمت مشخص و اعلام نشده است، اما کار نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم بر عهده جان دی. پین و پاتریک مک‌کی خواهد بود.

روبرتو اورکی که کار نوشتن فیلمنامه دو قسمت اول مجموعه Star Trek را بر عهده داشت، در ابتدا کار نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشت، اما وی پس از مدتی این پروژه را ترک کرد. پس از آن داگ جونگ با همکاری سایمون پگ کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Trek Beyond  را بر عهده گرفتند. جی‌. جی. آبرامز که کارگردانی دو قسمت اول این مجموعه یعنی پیشتازان فضا (Star Trek) و پیشتازان فضا: به سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness)، را بر عهده داشته است به همراه لیندزی وبر از کمپانی بد ربات، تهیه کنندگان قسمت چهارم این فیلم خواهند بود. این دو پیش از این نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم Star Trek Beyond حضور داشته‌اند. پاین بار دیگر در نقش کاپیتان جیمز کرک در این قسمت بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود دیگر بازیگران اصلی این مجموعه نیز در این قسمت حضور داشته باشند، هرچند تاکنون حضور بازیگر دیگری تایید نشده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Star Trek محصول سال ۲۰۰۹ را برای شما افشا کند.

در این فیلم شاهد دیدار غیر منتظره‌ای بین همسورث و پاین خواهیم بود، با این وجود کرک جوان هیچگاه پدر خود را ملاقات نکرده است. در فیلم Star Trek محصول سال ۲۰۰۹، جورج کرک با بازی همسورث، با به خطر انداختن جان خود روی عرشه سفینه کلوین برای حفاظت از خدمه سفینه و خانواده‌اش از جمله همسر و پسرش، از یک حمله قریب الوقوع رمولان‌ها جلوگیری کرد که این فداکاری او در پایان به مرگ وی ختم شد.

فیلم Star Trek Beyond در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده