// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

شباهت بسیار زیاد عکس روی جلد بازی Rise of The Tomb Raider به بازی Uncharted Collection

با منتشر شدن عکس روی جلد بازی Rise of The Tomb Raider: 20  Year Celebration، به نظر می‌رسد این طرح شباهت بسیار زیادی به عکس روی جلد بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection دارد. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش اعلام شد که بازی Rise of The Tomb Raider به مناسبت ۲۰ سالگی‌اش با تمام بسته‌های الحاقی خود، یک مرحله جدید و قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی سونی بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. طی رونمایی از عکس روی جلد بازی بنظر می‌رسد طراحی Rise of The Tomb Raider شباهت بسیار زیادی به عکس روی جلد بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection دارد.

همچنین نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان استودیو ناتی داگ، طی یک توئیت با لحن شوخی آمیز گفته که این دو طرح روی جلد شباهت بسیار زیادی دارند. نوع قرار گرفتن لارا کرافت و نیتن دریک و سایه زنی‌های آن‌ها مثل یکدیگر است. همچنین اگر به فونت نوشتاری اسم دو بازی توجه کنید دقیقا مثل یکدیگر هستند.

Rise of the Tomb Raider Box art

این نوع شباهت بسیار جالب است زیرا از نظر گیم‌پلی و پایه و اساس بازی، Tomb Raider و Uncharted همیشه به یکدیگر شباهت داشته‌اند. حال بنظر می‌رسد این شباهت نیز شامل طراحی روی جلد آن‌ها نیز می‌شود. با تمام این اوصاف سایت گیم‌اسپات در تلاش است تا با مسئولین اسکوئر انیکس تماس گرفته و از ماجرا با خبر شوند.

بازی Rise of The Tomb Raider: 20 Year Celebration  در تاریخ ۲۰ مهر برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. دارندگان سیزن‌پس بازی بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از تمامی بسته‌های الحاقی نیز برخوردار می‌شوند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده