نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

اپیزود اول بازی Life is Strange را رایگان تجربه کنید

نخستین قسمت بازی تحسین‌شده‌ی Life is Strange قرار است از فردا ۳۱ تیرماه به‌طور رایگان برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طرفداران اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو دونت ناد (Dontnod Entertainment) به‌زودی می‌توانند اولین اپیزود بازی Life is Strange را بدون پرداخت هزینه‌ای دریافت کنند. قسمت اول این بازی قرار است از فردا، پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه، به‌طور رایگان برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد آن منتشر شود. با این حساب، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در کنار دو سیستم‌عامل ویندوز و مک، میزبان این اپیزود رایگان خواهند بود.

بازی Life is Strange یک اثر تعاملی ۵ اپیزودی است که داستانی درام-ماورایی را روایت می‌کند. مکس، شخصیت اصلی داستان، دختری علاقه‌مند به عکاسی است که به‌طور ناگهانی توانایی خارق‌العاده‌ای را در وجودش می‌یابد که به او امکان می‌دهد زمان را به عقب بازگرداند. با وجود این، بازی به‌شدت بر روی روابط انسانی تمرکز دارد و صرفاً ماجرایی خیالی را به تصویر نمی‌کشد. این بازی تاکنون عناوین و جوایز متعددی را، از جمله جایزه‌ی بهترین داستان بازی‌های رایانه‌ای از دید بفتا 2016 و جریان‌سازترین بازی ۲۰۱۵ در The Game Award، دریافت کرده است.

استودیو دونت ناد، سازنده‌ی Life is Strange، چندین ماه پیش فصل دوم این بازی را تأیید کرد. این استودیو هم‌اکنون سرگرم ساخت بازی اکشن-نقش‌آفرینی Vampyr است که در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید در صورت تمایل، نقد و بررسی‌های Life is Strange را، که به قلم محسن وزیری نوشته شده و از اپیزود نخست تا قسمت پنجم بازی را شامل می‌شود، در زومجی مطالعه کنید.

منابع: Eurogamer / The Verge


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده