// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

صحبت های کارگردان Uncharted 4 درباره پروژه های آینده ناتی داگ

پس از انتشار بازی Uncharted 4، بسیاری از طرفداران از خود سوال کردند که پروژه بعدی استودیو ناتی‌داگ چه خواهد بود، حال نیل دراکمن، کارگردان بازی، مصاحبه‌ای با برنامه فریم انجام داد و در آن اطلاعاتی از پروژه آینه خود ارائه کرد. با زومجی همراه باشید.

با وجود عرضه شدن Uncharted 4: A Theif's End و اینکه ناتی‌داگ، استودیو سازنده بازی، بازی‌ آینده خود را اعلام نکرده، هواداران در تلاش هستند تا بفهمند ناتی‌داگ برای آینده چه تصمیماتی گرفته است. نیل دراکمن، کارگردان و نویسنده استودیو ناتی‌داگ، به تازگی اشاره‌ای به پروژه‌ای که در سر دارد کرده است.

طبق گفت و گوی دراکمن با برنامه  The Frame وی از پروسه‌های فعال در ذهن خود صحبت کرده است. با این حال هنوز مشخص نیست که پروژه بعدی دراکمن چیست. آیا باید منتظر یک بازی جدید باشیم یا یک بسته الحاقی برای بازی Uncharted 4؟ حتی این امکان وجود دارد که دراکمن در حال نوشتن یک کتاب باشد زیرا وی پیش از این نیز سابقه نویسندگی داشته است و در سال ۲۰۱۰ میلادی یک رمان گرافیکی بنام A Second Chance at Sarah نوشته است.

داستان هرچه هست نیل دراکمن یک نویسنده و کارگردان موفق است که گوش دادن به افکارش شدیدا جالب است. در ادامه صحبت‌ها،  مصاحبه کننده گفت که متوجه این موضوع شده که در بیشتر آثار قبلی دراکمن، «مسئله بازگشت به عقب برای تغییر دادن حال» و «رفتن به گذشته برای فهمیدن احساس فعلی کاراکترهای آثار او در قبال یک مورد خاص» وجود داشته است. دراکمن در این باره می‌گوید:

متوجه جریانی شده‌اید که تا به حال خودم متوجه‌ آن نشده بودم. ولی قضیه جالبی است و جالب‌تر از آن این است که داستانی که در حال حاضر در حال فکر کردن به آن هستم، کاملا اینگونه است. من شخصا خیلی به این مسئله فکر می‌کنم. فکر کردن به خودم به دیگران و کارهایی که انجام می‌دهند  و همچنین فکر کردن به اینکه اتفاقات مختلف چگونه می‌تواند بر روی ما تاثیر گذار باشد؟ چقدر انتخاب برایمان قرار داده‌اند که واقعا کی هستیم و چگونه به مکان فعلی خود رسیده‌ایم؟ آیا این مواردهمگی شامل طبیعت انسانی ما می‌شوند یا اینکه این‌ها انتخاباتی هستند که انسان‌ها در مقابل سرنوشت انجام می‌دهند؟

من در یک خانواده مذهبی بزرگ نشده‌ام اما مذهب بخش عمده‌ای از زندگی‌ام را تشکیل داده است و با این مفهوم که هر اتفاقی به هر دلیلی رخ می‌دهد، آشنا هستم.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

به همین دلیل این مسئله خیلی ذهن من را درگیر کرده است. می‌خواهم بدانم آیا این مسئله واقعیت دارد یا همه چیز به صورت تصادفی رخ می‌دهد؟ به همین دلیل است که من به چنین ایده‌هایی علاقه دارم.

در حال حاضر نیل دراکمن و تیمش در حال پشتیبانی از بازی Uncharted 4 و به خصوص بخش چند نفره آن هستند. با تمام این صحبت‌ها، هنوز مشخص نیست که پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود. این احتمال که این استودیو بازی The Last of Us 2 را پروژه بعدی خود قرار دهد، دور از ذهن نیست و حتی شاید ناتی‌داگ در حال ساخت یک بازی کاملا جدید باشد.

در آخر تا چه حد با افکار نیل دراکمن موافق هستید؟ همچنین نظر شما در مورد برنامه‌های آینده این استودیو چیست؟ آیا بازی بعدی The Last of Us 2 است؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده