نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

جزئیات فیلم Spider-Man: Homecoming از زبان رئیس سونی

تام راثمن، رئیس کمپانی سونی، در رابطه با همکاری با استودیوی فیلم سازی مارول برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه صحبت‌هایی انجام داده و همچنین در رابطه با نقش «مرد آهنی» در این فیلم نیز توضیحاتی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

تام راثمن جزئیاتی درباره فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) ارائه کرد. وی گفت که فیلمبرداری بخش‌هایی که مربوط به نقش مایکل کیتون است، هنوز شروع نشده است. هنوز مشخص نیست که او چه نقشی را در فیلم ایفا خواهد کرد اما بسیاری بر این باور هستند که ایفای نقش شخصیت وولچر بر عهده او است و در حال حاضر مقدار زیادی از صحنه‌های مربوط به دبیرستان را فیلمبرداری کرده‌اند.

وی همچنین در ادامه گفت که حضور رابرت داونی جونیور در این فیلم از نظر تبلیغاتی برای سونی مفید خواهد بود و مرد آهنی نقش مهم و محوری در فیلم خواهد داشت و دوستی بین مرد عنکبوتی و مرد آهنی را پایه ریزی خواهد کرد. راثمن همچنین بسیار از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و کوین فیگ تعریف کرد. با توجه به صحبت‌های راثمن به نظر می‌رسد همکاری بین دو کمپانی سونی و مارول طولانی مدت خواهد بود.

تام هالند، مریسا تومه، لوگان مارشال گرین، دونالد گلاور، کنت چوی، هانیبال بورس، مایکل ماندو، مایکل کیتون و بازیگران مشهور دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbookmovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده