نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Watch Dogs 2 می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های یوبیسافت تا کنون باشد

ایو گیلموت (Yves Guillmot)، مدیر ارشد اجرایی یوبیسافت (Ubisoft)، در جلسه‌ی گزارش مالی این شرکت گفته است که Watch Dogs 2 می‌تواند به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های آنها تا کنون تبدیل شود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

watch-dogs-2-4یوبیسافت امیدهای زیادی به دنباله‌ی Watch Dog دارد. ایو گیلموت، در جلسه گزارش مالی که همین هفته برگزار شد گفت که Watch Dogs 2 می‌تواند از نظر فروش به یکی از بازی‌های برتر در تاریخ ۳۰ ساله‌ی یوبیسافت تبدیل شود. گلموت گفته است:

Watch Dogs 2 این پتانسیل را دارد تا یکی از پر فروش ترین بازی‌های تمام دوران یوبیسافت تبدیل شود.

وی از پیشرفت‌ گیم پلی و داستان که تیم سازنده در دنباله‌ی این بازی به کار گرفته اظهار اطمینان کرد و بخصوص از ساختارهای «یکپارچه‌تر» بخش آنلاین و Co-Op بازی نام برد. به گفته‌ی وی این بازی «شخصیت‌هایی» درگیر کننده‌ای نیز دارد که از فرهنگ هکرها الهام گرفته است.

به اعتقاد گلموت، واکنش‌ها به معرفی رسمی Watch Dogs 2 در E3 امسال بسیار «مثبت بوده» است. وی همچنین اشاره کرد که تریلر رونمایی از بازی بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشته است.

watch-dogs-2-1

اولین نسخه از سری Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست در دو هفته‌ی اول ۴ میلیون نسخه بفروشد. این بازی در نهایت موفق شد ۹میلیون نسخه بفروشد، هر چند این آمار فقط تا ماه اکتبر ۲۰۱۴ بوده است.

Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. بازی در سن فرانسیسکو رخ می‌دهد (بازی اصلی در شیکاگو رخ می‌داد) و داستان یک قهرمان با نام مارکوس هالووِی، یک آفریقایی-آمریکایی از خلیج اوکلند را روایت خواهد کرد.

به نظر شما Watch Dogs 2 پتانسیل تبدیل شدن به پر فروش‌ترین بازی یوبیسافت را دارد؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده