نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

یک نوجوان ۱۸ ساله در حین انجام بازی Pokemon Go با اصابت گلوله به قتل رسید

به نظر می‌رسد طوفان حاشیه‌ها و اخبار بازی موبایل Pokemon Go پایان ندارد. در خبری دردناک از گواتمالا، یک نوجوان ۱۸ ساله در حین انجام بازی Pokemon Go با اصابت گلوله به قتل رسید. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

Pokemon Go اگرچه توانسته با موفقیت خود، کمک بزرگی به رشد نینتندو در بازار بورس داشته باشد یا به عنوان محبوب‌ترین بازی آمریکا مطرح شود اما از طرفی دیگر، حاشیه‌ها و حوادث پیرامون پوکمون‌‌ها تمامی ندارند.

طبق اخباری که در اینترنت منتشر شده‌اند، یک نوجوان ۱۸ ساله هنگامی که در حال انجام بازی Pokemon Go بود مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به قتل رسید.

بر اساس اخبار رسیده، جرسون لوپز پیش از این که مورد اصابت گلوله قرار بگیرد، قصد داشت برای شکار یک پوکه‌مون وارد خانه‌ای شود. پسرعموی جوان‌تر او نیز در این حادثه مجروح شد.

اگر این اخبار دقیق باشد، جرسون لوپز اولین کسی است که هنگام انجام این بازی جان خود را از دست می‌دهد؛ بازی که دنیای سرگرمی را به تسخیر خود درآورده است.

دیروز هم خبرگزاری بی‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد که پلیس بوسنی به بازیکنان اخطار داده است که هنگام کاوش برای پیدا کردن پوکه‌مون‌ها مراقب ورود به میدان‌های مین باقی‌مانده از جنگ داخلی این کشور باشند. ویدیو آنلاین دیگری هم نشان می‌دهد که فردی در بالتیمور وقتی در حال انجام این بازی بود با یک ماشین پلیس تصادف کرد!

نظر شما درباره اتفاقات اخیر هنگام تجربه Pokemon Go چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Video Gamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده