نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

کمپانی ریزر برای بازی Pokemon GO اپلیکیشن چت ساخته است

کمپانی ریزر (Razer) یک نرم‌افزار چت برای بازی‌های واقعیت افزوده، به‌ویژه بازی پرطرفدار Pokemon GO ساخته است. این نرم‌افزار RazerGo نام دارد و نسخه‌ی تحت وب آن اکنون در دسترس است. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Pokemon GO فعلاً امکان گفت‌وگوی آنلاین را برای بازیکنان‌اش فراهم نکرده است؛ اما کمپانی‌های مختلف سرگرم کار بر روی سرویس‌هایی هستند تا هرچه زودتر این قابلیت را در دسترس طرفداران بازی قرار دهند. اکنون کمپانی ریزر، که سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی و نرم‌افزارهای ویژه‌ی بازی دارد، از اپلیکیشنی به نام RazerGo رونمایی کرده که به کاربران «پوکمون گو» (و قاعدتاً در آینده، دیگر بازی‌های واقعیت افزوده) اجازه می‌دهد تا مستقیماً با یکدیگر چت کنند. «ریزر گو» قرار است نهایتاً تا ۲۵ جولای (دوشنبه ۴ مرداد) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شود؛ البته در حال حاضر، نسخه‌ی تحت وب ریزر گو راه‌اندازی شده و کاربران می‌توانند با داشتن حساب‌کاربری ریزر، در مرورگرهای اینترنتی از آن استفاده کنند.

بازیکنان پوکمون گو با استفاده از RazerGo می‌توانند علاوه بر گپ زدن با بازیکنان آشنا، مربی‌های پوکمون اطراف‌شان را هم پیدا کنند و با آن‌ها به گفت‌وگو بپردازند. نرم‌افزار امکان یافتن مربی‌ها را در محدوده‌هایی به شعاع‌های پنج (Local)، صد تا پانصد (Regional) و هزار کیلومتری (Global) به مرکز موقعیت بازیکن فراهم می‌کند. ریزر گو از دسته‌بندی سه‌گانه‌ی پوکمون گو (تیم‌های آبی، زرد و قرمز) هم پشتیبانی می‌کند و کاربران آن می‌توانند دیدگاه‌های‌شان را در فضای عمومی یا در جمع اعضای تیم مطرح کنند یا آنکه آن‌ها را مستقیماً با فرد موردنظر در میان بگذارند. ریزر قرار است در آینده قابلیت دیگری را هم به RazerGo اضافه کند که با آن بتوان نقطه‌ای از نقشه را علامت‌گذاری کرد؛ به‌طوری که بازیکنان نزدیک به آن نقطه بتوانند در قالب یک چت روم اختصاصی با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

نرم‌افزار RazerGo به همت ریزر ساخته شده و از سوی کمپانی نینتندو و استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، تأیید یا پشتیبانی نمی‌شود.

منابع: Polygon / TomsHardware


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده