نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

فیلم Thor: Ragnarok متفاوت ترین فیلم مارول خواهد بود

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، در مصاحبه اخیر خود گفته است که این فیلم متفاوت‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های مارول (Marvel) خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مارول استودیو، فاز سوم دنیای سینمایی خود را در کشف و بررسی کیهان‌های بزرگ دنیای سینمایی خود ادامه خواهد داد. فاز سوم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) آغاز شده است و در گام بعدی فیلم  دکتر استرنج (Doctor Strange) در نوامبر امسال اکران خواهد شد. در ادامه دنیای سینمای مارول در فضا و کهکشان‌ها ادامه خواهد داشت و نوبت به فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در سال آینده می‌رسد که طرفداران آن بی‌صبرانه منتظر اکران و دیدن آن هستند. قسمت سوم فیلم Thor، با نام Thor: Ragnarok، دیگر فیلم مارول است که در سمت دیگر کیهان اتفاقات آن رخ خواهد داد، اما انتظار نداریم این قسمت به مانند دو قسمت قبلی آن ثور (Thor) و ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) باشد.

تا به امروز صحبت‌های زیادی در مورد فیلم Thor: Ragnarok شده است، از جمله اینکه این فیلم نسبت به The Dark World تاریک‌تر خواهد بود و شاهد صحنه‌های طنز دوستانه بیشتری میان ثور و هالک خواهیم بود. با این وجود مارول در مورد این پروژه فوق العاده بی سر و صدا و محتاط عمل کرده است و تا به امروز اطلاعاتی از این فیلم به جز لیست بازیگران و تیم سازنده آن، منتشر نکرده است. اما تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok، بتازگی یک مصاحبه انجام داده است و اطلاعات کمی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است، از جمله آن که این فیلم قطعا نسبت به فیلم‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم متفاوت خواهد بود. وایتیتی در مصاحبه با سایت پولیگان اعلام کرد، داستان این فیلم دارای تغییرات بسیار زیادی  بوده است، اما این فیلم دارای «عناصر دوستانه» بین ثور و هالک که در فیلم Captain America: Civil War وجود نداشت، خواهد بود. وی در رابطه با فیلم Thor: Ragnarok می‌گوید:

اینکه چه تغییراتی در فیلم انجام شده، گفتنش سخت است زیرا این تغییرات در حال انجام هستند. داستان و فیلمنامه تغییر کرده است. عناصر دوستانه بین ثور و هالک در فیلم وجود دارد، اما چه کسی می‌داند فیلم نهایی چه خواهد شد.

وایتیتی در ادامه می‌گوید ممکن است این فیلم «متفاوت‌ترین فیلم و یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های مارول شود» و او اضافه می‌کند که وی احتمالا نمی‌تواند بدون اعتماد و رویکرد عدم مداخله کوین فایگی، تهیه کننده اجرایی فیلم، آن را عملی کند. این کارگردان اضافه می‌کند او مانند یک مهمان در دنیای سینمایی مارول به خوبی ارتباط برقرار کرده است اما با «آزادی خلاقانه برای انجام آنچه که من می خواهم».

Thor

کریس همسورث در نقش  ثور،  تام هیدلستون درنقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال و آنتونی هاپکینز در نقش اودین از جمله بازیگرانی هستند که در کنار بازیگران جدید این فیلم از جمله  کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی فیلم،  جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج و مارک روفالو در نقش بروس‌بنر/هالک به ایفای نقش خواهند پرداخت. لازم به ذکر است شخصیت‌های زمینی این فیلم از جمله جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن و اریک سلویگ با بازی استلان اسکارشگورد در این قسمت حضور ندارند. فیلمبرداری فیلم  Thor: Ragnarok در استرالیا چندی پیش آغاز شده است. بنابراین طرفداران باید زمان بیشتری را برای ارائه برخی از جزئیات داستانی از سوی مارول، صبر کنند، اما چیزی که روشن است می‌توان انتظار داشت این فیلم، تاریک‌ترین ماجراجویی ثور باشد.

فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man Homecoming) در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، فیلم  Thor: Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۱ (Avengers: Infinity War Part 1) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷)، فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)، فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۲ (Avengers: Infinity War Part 2) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) و چهار عنوان بدون نام مارول در تاریخ‌های ۱۲ جولای ۲۰۱۹  (۲۰ تیر ۱۳۹۸)، (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده