نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تماشا کنید: بازسازی System Shock برای پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد

چند روز بیشتر تا پایان کمپین کیک‌استارتر نسخه بازسازی شده بازی System Shock باقی نمانده است و استودیو نایت‌دایو که وظیفه ساخت این بازسازی را بر عهده دارد، اعلام کرد که بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که اعلام شد Nightdive Studios قصد دارد بازی کالت و محبوب «سیستم شاک» را بازسازی کند و به همین منظور یک کمپین کیک‌استارتر راه‌اندازی کرد. قرار بود که بازی فقط برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود اما دیشب این استودیو ویدیویی منتشر کرد که در آن اعلام شد نسخه بازسازی شده System Shock برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. نسخه‌های رایانه شخصی و ایکس‌باکس وان اواخر سال ۲۰۱۷ و نسخه کنسول پلی‌استیشن 4 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. جیسون فیدر، مدیر این پروژه ضمن اعلام این خبر، گفت:

وقتی ما کمپین کیک‌استارتر بازی را راه‌اندازی کردیم، انتشار بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 را نیز در نظر داشتیم اما هنوز با سونی مذاکره نکرده بودیم. ما تمام تمرکز خود را برروی راه‌اندازی کمپین کیک‌استاتر بازی و به اتمام رساندن دمو گذاشته بودیم. ما به خاطر پروژه‌های قبلی خود، افراد زیادی را در مایکروسافت می‌شناختیم به همین دلیل ساخت بازی برای ایکس‌باکس وان خیلی راحت‌تر بود. هنگامی که ما اشتیاق طرفداران را برای عرضه بازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 مشاهده کردیم، تصمیم گرفتیم بازی را برای این کنسول نیز عرضه کنیم و با سونی وارد مذاکره شدیم. پس از هفته‌ها و ایمیل‌های بسیار زیاد، می‌توانیم به شما این خبر را بدهیم که نسخه ریمستر بازی برای کنسول نسل هشتمی نیز منتشر می‌شود و ما برای ساخت آن، مبلغی به کمپین کیک‌استارتر خود اضافه نخواهیم کرد و با این‌ کار می‌خواهیم از کسانی که از پروژه حمایت کردند، قدردانی کنیم.

| |

تا زمان نگارش این مطلب، کمپین بازی در وب‌سایت کیک‌استارتر ۱/۱ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. هدف اصلی این استودیو، جمع‌آوری ۹۰۰ هزار دلار بود. فیدر در ادامه اعلام کرد که پشتیبانی از پلتفرم‌های بیشتر نیازمند پول و زمان بیشتری است زیرا آنها قصد دارند مطمئن شوند که تمام موارد بازی بدون مشکل و باگ اجرا شوند. در انتها نیز او افزود که هر چقدر پول بیشتری از این کمپین جمع‌آوری کنند، می‌توانند بازی بهتری را توسعه دهند.

نظر شما درباره بازسازی بازی سیستم شاک برای کنسول پلی‌استیشن 4 چیست؟

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده