// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

اگر سونی موافقت کند انجام قابلیت کراس‌ پلی بازی Rocket League چند ساعت بیشتر زمان نمی‌ برد

بنظر می‌رسد چندماهی است استودیو سازنده Rocket League در حال کار بر روی راه حلی است تا بتوانند قابلیت کراس‌پلی برای این بازی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را راه اندازی کنند. طبق جدیدترین خبر منتشر شده، اگر سونی موافقت کند، این کار به سرعت عملی خواهد بود.

سایانیکس‌، استودیو سازنده Rocket League، چند ماهی است که بر روی یک تکنولوژی برای کراس‌پلی (امکان بازی آنلاین بین کاربران دو کنسول یا پلتفرم مختلف) کردن بازی‌ خود بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 کار می‌کند. جرمی دانهام، معاون ارشد Psyonix، اعلام کرده که آن‌ها روش این کار را پیدا کرده و آماده اجرای آن هستند. وی طی گفت و گویش با سایت IGN گفت:

ما الان در نقطه‌ای از کار خود هستیم که فقط تایید سونی برای اجرای این قابلیت را نیاز داریم. اگر سونی تایید کند، در کمتر از یک روز کاری می‌توانیم این قابلیت را به بازی اضافه کنیم. این را واقعا می‌گویم، انجام این کار چند ساعت بیشتر زمان نمی‌برد. پس تنها چیزی که نیاز داریم اجازه سونی است.

مدتی پیش مایکروسافت موافقت خود را با اجرای این کار اعلام کرده بود اما از طرف دیگر، کمپانی سونی به این درخواست هیچ پاسخ قاطعی نداده بود. با این حساب فعلا باید شاهد کراس‌پلی بین رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان برای بازی‌های انحصاری مایکروسافت باشیم و منتظر بمانیم و ببینیم آیا کمپانی ژاپنی سونی، بالاخره با مسئله موافقت می‌کند یا خیر.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده