نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Stardew Valley هشتم مرداد برای مک و لینوکس عرضه می‌ شود

بازی شبیه‌سازی مزرعه‌داری Stardew Valley قرار است در دومین جمعه‌ی مردادماه برای سیستم‌عامل‌های مک و لینوکس منتشر شود. ضمناً بروزرسانی ۱/۱ این بازی هم در حال توسعه است. با زومجی همراه باشید.

بازی تحسین‌شده‌ی Stardew Valley تا یک هفته‌ی دیگر به لینوکس و مک راه پیدا می‌کند. به‌گفته‌ی اریک بارون، سازنده‌ی Stardew Valley (ملقب به ConcernedApe)، کاربران دو سیستم‌عامل فوق می‌توانند از ۲۹ جولای (جمعه ۸ مرداد) این بازی را خریداری و بر روی رایانه‌های‌شان نصب کنند.

در این میان، بارون سرگرم آماده‌سازی بروزرسانی ۱/۱ بازی است. این آپدیت قرار است ساختمان‌ها و محصولات تازه‌ای را به مزارع بیاورد و سازوکارهای کشاورزی جدیدی را به کاربران معرفی کند. افزوده شدن امکان جابه‌جا کردن ساختمان‌ها، بهبود بخش معدن‌کاری و رفع تعدادی از باگ‌ها هم موارد دیگری هستند که احتمالا با بروزرسانی جدید در بازی اعمال خواهند شد. البته این موارد هنوز قطعی نشده‌اند و ممکن است بازنگری‌هایی در آن‌ها صورت بگیرد؛ اما به‌هرحال می‌توانید در وب‌سایت بازی فهرستی از تغییرات در نظر گرفته‌شده برای بروزرسانی ۱/۱ را مشاهده کنید.

سازنده‌ی Stardew Valley می‌خواهد در آینده با همکاری چاکل‌فیش (Chucklefish)، ناشر اثر، نوعی بخش همکاری چندنفره را به ساخته‌اش اضافه و متون بازی را هم به چند زبان مختلف ترجمه کند. در این میان، پورت کردن Stardew Valley برای کنسول‌های نسل هشت هم کاری است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی به نتیجه برسد.

منبع: RockPaperShotgun


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده