// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Fallout Shelter در چین نیز عرضه شد

در روز گذشته بازی موبایل Fallout Shelter با همکاری بتسدا و یک ناشر محلی چین بنام شاندا گیمز برای دستگاه‌های iOS در بازار چین عرضه شد. با زومجی همراه باشید.

طبق اخباری که از سوی بتسدا، استودیو سازنده Fallout Shelter منتشر شده، این استودیو به کمک کمپانی شاندا گیمز بازی Fallout Shelter را برای بازار چین برای دستگاه‌های iOS عرضه کرده‌اند. این اولین بار است که بتسدا برای نشر یکی از بازی‌های خود با ناشران محلی چین همکاری می‌کند.

به هرحال چین قانون‌های خاصی برای عرضه بازی‌های ویدیویی وضع کرده که و هنوز مشخص نشده آیا Fallout Shelter از این قوانین پیروی می‌کند یا خیر. همچنین بتسدا اخبار از عرضه نسخه اندروید یا رایانه‌های شخصی این بازی در چین نگفته است. در حالی که  بازی موبایل فال اوت در آمریکا بر روی هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS عرضه شده است.

اخیرا Fallout Shelter بروزرسانی ۱.۶ را دریافت کرده که طی این بروزرسانی، کوئست جدیدی مبنی بر به چالش کشیدن بازیکنان در محیط‌های Red Rocket Fuel Stop و Super Duper Mart  بازی Fallout 4 افزوده شده است. طی اخبار گذشته خواندیم که بازی Fallout Shelter دارای ۵۰ میلیون کاربر ثبت شده است. این بازی اولین بازی گوشی‌های موبایل بتسدا است و به نظر می‌رسد بازی‌های بیشتری در راه باشد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده