// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲

تاریخ عرضه نسخه ریمستر Dead Rising مشخص شد

ظاهرا در فروشگاه ایکس باکس سه بازی Dead Rising ،Dead Rising 2 و Dead Rising 2: Off The Record برای فروش لیست شده و قیمت عرضه این بازی مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید چندی پیش اعلام کردیم  کپکام سه نسخه Dead Rising، Dead Rising 2 و Dead Rising 2: Off the Record را برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد.

حال بنابر اخبار منتشر شده، این نسخه از بازی Dead Rising در فروشگاه ایکس‌باکس لیست شده و در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد. جدا از اینکه این نسخه‌ها به صورت جداگانه قابل خرید هستند، یک باندل شامل هر سه نسخه نیز تدارک دیده شده است.

البته لازم به ذکر است که ریمستر نسخه اول فقط برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و باندل این سه بازی و ریمستر نسخه‌های Dead Rising 2 و Dead Rising 2: Off the Record فقط برای پلتفرم‌های نسل هشتمی در نظر گرفته شده است. اطلاعاتی از این سه بازی:

Dead Rising:‌ در این نسخه شخصیت اصلی فرانک وست که در واقع یک خبرنگار است خود را بین زامبی‌ها دیده و ۷۲ ساعت فرصت دارد تا راز خلاص شدن از این شهر را پیدا کند.

Dead Rising 2: این بار شما در نقش یک موتور سوار حرفه‌ای بنام چاک گرین به بازی کردن می‌پردازید. بازی از جایی شروع می‌شود که خود را در یک کازینو می‌یابید. جایی که هزاران زامبی منتظر خوردن شما هستند.

Dead Rising 2: Off the Record: بار دیگر خبرنگار نسخه اول فرانک وست به دنیای Dead Rising بر می‌گردد ولی این بار در Fortune City جایی که وقایع نسخه دوم رخ داده است.

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده