// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

کامیک کان 2016: بری لارسون ایفاگر نقش اصلی فیلم سینمایی Captain Marvel خواهد بود

در پنل کمپانی مارول در نمایشگاه کامیک کان 2016 اعلام شد که بری لارسون (Brie Larson)، برنده جایزه اسکار، ایفاگر نقش «کاپیتان مارول» در فیلم سینمایی Captain Marvel خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

یک ماه پیش بود که اعلام شد بری لارسون محتمل‌ترین گزینه برای ایفای نقش «کاپیتان مارول» در فیلم سینمایی Captain Marvel  بوده و مسئولین تولید فیلم در حال مذاکره با وی هستند. در نهایت روز گذشته کمپانی مارول در پنل اختصاصی خود در در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، این موضوع را تایید کرد.

بری لارسون در تاریخ ۱ اکتبر سال ۱۹۸۹ در شهر ساکرامنتو، ایالت کالیفرنیا متولد شد. وی که از سن ۹ سالگی  حضور در محتواهای نمایشی را تجربه کرده است، به دلیل ایفای نقش در سیتکام Raising Dad در سال ۲۰۰۱ موفق به دریافت جایزه هنرمند جوان شد. بری لارسون در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی به هنرنمایی پرداخته که از بین آن‌ها می‌توان به Scott Pilgrim vs. the World، 21 Jump Street، The Gambler، Ghost Whisperer و  Community اشاره کرد. با این‌حال ایفای نقش «جوی نیوسام» در فیلم سینمایی Room که جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای او به ارمغان آورد را باید برگ زرین کارنامه کاری بری لارسون لقب داد.

پیش از این فیلم سینمایی Captain Marvel برای اکران در ماه جولای سال ۲۰۱۸ (تیر تا مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود، اما به منظور عدم تداخل با اکران فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Ant-Man and the Wasp این فیلم با تاخیری هشت ماهه در ماه مارس سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. علاوه بر تایید حضور بری لارسون در فیلم سینمایی Captain Marvel که لقب «اولین فیلم سینمایی مارول با حضور یک ابرقهرمان مونث به عنوان شخصیت اصلی» را یدک می‌کشد، در پنل اختصاصی این کمپانی از لوگو این فیلم نیز رونمایی شد. لوگو فیلم سینمایی Captain Marvel را در مشاهده می‌کنید:

لوگو فیلم Captain Marvel

طی سال‌ها انتشار کمیک‌های شخصیت «کاپیتان مارول»، تاکنون اشخاص مختلفی با نام‌های متفاوت و لقب یکسان «کاپیتان مارول» در جهان مارول با جرم و جنایت و ناعدالتی به مبارزه پرداخته‌اند. با این وجود شخصیتی که در فیلم سینمایی Captain Marvel حضور داشته و بری لارسون ایفاگر آن خواهد بود، «کارول دانورز» نام دارد که پیش از کسب لقب «کاپیتان مارول» به عنوان «میس مارول» در سال ۱۹۷۷ معرفی شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده