// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی بازی موبایل Star Knight

همه‌ی ما از کودکی با بازی‌های پلتفرمر بزرگ شده‌ایم، از بازی قارچ‌خور گرفته تا هرکول همه و همه خاطره‌ساز ترین لحظات کودکی‌مان را شکل داده‌اند. اگر شما هم عاشق سبک پلتفرمر هستید با زومجی در معرفی بازی موبایل Star Knight همراه شوید.

بازی Star Knight توسط یک گروه بازیسازی مستقل کره‌ای به نام LeftRight ساخته شده و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS با قیمت ۲.۵ دلار به بازار عرضه شده است. بازی امکانات و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد و در سبک پلتفرمر با یک داستان اسطوره‌ای و بسیار زیبا طراحی شده‌ است. در این بازی شما در نقش یک شوالیه به نام نارو (Naro) هستید که در سیاره‌ای به نام گاون (Gaon) زندگی می‌کند. اژدهای تاریکی به نام Nidhogg به سیاره‌ی زیبا و آرام شما حمله می‌کند و شما باید این اژدها و تمام نیرو‌های پلید او را نابود کنید و آرامش را به سیاره بازگردانید.

بازی اصلا ساده و آسان طراحی نشده است، توسعه‌دهندگان با دلیل خاصی بازی را بسیار سخت طراحی کرده‌اند

گرافیکی بازی به‌صورت کاملا کارتونی طراحی شده است. فضای بازی را می‌توان شبیه بازی‌هایی همچون Limbo و ‌Bad Lands در نظر گرفت. البته نباید المان رنگ این بازی را نادیده بگیریم. رنگ بندی بازی کاملا هنرمندانه و دقیق است. کاراکترهای بازی بامزگی خاص خود را دارند و انیمیشن‌های آنها واقعا جذاب و دلچسب طراحی شده‌اند. نارو، کاراکتر اصلی بازی، یکی از بهترین طراحی‌ها را دارد. تمام حرکات نارو به خوبی و با دقت تمام بررسی شده است و بهترین حرکات انتخاب شده‌اند. حرکت موهای سفید رنگ نارو و شیوه‌ی چرخاندن شمشیر توسط این کاراکتر بسیار گیرا و جذاب است. نارو شمشیر بلند خود را همچون شوالیه‌های واقعی بدست می‌گیرد و برای جلوگیری از آسیب دیدن بدن خود و آسودگی در حرکت، همیشه آن را پشت سر خود نگه‌می‌دارد. صداگذاری بازی با توجه به فضای اسطوره‌ای و کارتونی آن توانسته به خوبی بازی را همراهی کند و حس شواله بودن را به کاربر بدهد.

نارو در حال جنگیدن

شیوه‌ی بازی مانند تمام بازی‌های سبک پلتفرمر است و شما باید با کنترل کردن کاراکتر خود و کشتن دشمنان مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. تنها تفاوت در این بازی این است که، مراحل بسیار سخت و دشوار طراحی شده‌اند و بازی شما را به تکرار و سعی و تلاش زیادی وادار می کند. برای کنترل کردن نارو چهار دکمه‌ی لمسی برروی صفحه‌ی گوشی شما تعبیه شده‌ است. به این صورت که دکمه‌ای برای پریدن، دکمه‌ای برای دویدن به سمت راست،‌ دکمه‌ای برای دویدن به سمت چپ و دکمه‌ای برای حمله کردن با شمشیر دیده می‌شوند. کنترل بازی چندان سخت نیست و نباید به دکمه‌های مجازی ایراد گرفت. این خود مراحل و نقشه‌ی بازی هستند که بسیار سخت طراحی شده‌اند.

به طور کلی ۵ فصل مختلف در بازی وجود دارد که به ترتیب تپه‌ی سبز (Green Hill)، جنگل خاموش (Dark Forest)، قلعه‌ی فراموش‌شده (Lost Castle)، صحرای برفی (Snow Desert) و کوهستان قرمز (Red Mountain) نام دارند و همچنین بازی خبر از رسیدن فصلی جدید در آپدیت‌های بعدی را می‌دهد. فضای هریک از این فصل‌ها بسیار زیبا و متفاوت از یکدیگر طراحی شده‌اند و شما احساس خستگی و تکرار نمی‌کنید. هر کدام از این فصل‌ها چندین مرحله دارند که باید با موفقیت طی کنید. همینطور که در بازی پیش می‌روید، احساس می کنید دشمنان شما بسیار قوی‌تر شده‌اند پس شما هم باید قدرتمند‌تر از گذشته در مقابل آن‌ها ظاهر شوید. برای اینکه بتوانید کاراکتر خود را قوی‌تر کنید و شمشیر‌های قوی‌تر و بلندتری بخرید باید با کشتن دشمنانتان سکه‌ بدست بیاورید و کاراکتر خود را به اصطلاح لول‌آپ کنید.

با اینکه بازی به صورت پولی در اَپ‌استور‌ها انتشار یافته، پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید سکه نیز در آن تعبیه شده‌ است. البته شما چندان نیازی به خرید این سکه‌ها نخواهید داشت چرا که در طول بازی به میزان کافی از کشتن و از بین بردن دشمنان خود سکه بدست خواهید آورد. برای نارو حرکت‌ها و شمشیر‌های مختلفی طراحی شده است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کند.

دانلود | دانلود

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی