نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Pokemon Go در فرانسه در دسترس قرار گرفت

امروز صفحه توئیتر بازی Pokemon Go با انتشار پستی اعلام کرد هم اکنون این بازی در کشور فرانسه در دسترس قرار گرفته است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بالاخره طرفداران فرانسوی بازی محبوب Pokemon Go، می‌توانند این بازی را در کشور خود تجربه کنند و برای یافتن و نجات پوکمون‌ها اقدام کنند. این خبر خوبی است که همه بتوانند در تمام نقاط جهان بازی Pokemon Go را تجربه کنند.

صفحه توئیتر بازی Pokemon Go در اینباره اعلام کرد:

دوستان! ما مفتخر هستیم که اعلام کنیم هم اکنون بازی Pokemon Go در کشور فرانسه برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

مردم کشور فرانسه می‌توانند این بازی محبوب و دوست‌ داشتنی را برروی سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنند. بازی Pokemon Go در بسیاری از کشور‌های اروپایی در دسترس قرار گرفته است. همچنین این بازی برای کشور ژاپن نیز چندی پیش عرضه شد.

بازی Pokemon Go قرار بود برای کشور فرانسه زودتر از موعد عرضه شود ولی به دلیل اتفاقات تلخ چند روز اخیر در شهر نیس کشور فرانسه، انتشار این بازی با تأخیر روبرو شد. بازیکنان باید بیرون از خانه این بازی را تجربه کنند و به دلیل مشکلات امنیتی کشور فرانسه، تأخیر بازی Pokemon Go منطقی به نظر می‌رسد.

براساس برنامه‌ریزی استودیو نیانتیک، آمریکای جنوبی نیز یکی از مناطقی است که بازی Pokemon Go در آن منتشر خواهد شد. استودیو نیانتیک تمامی کارها را به آهستگی انجام می‌دهد، چون آن‌ها می‌خواهند تمامی سرور‌های بازی بدون مشکل باشند.

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده