نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

کامیک کان 2016: اولین تریلر از فصل چهار سریال Sherlock

دیشب و در جریان نمایشگاه کامیک‌ کان 2016، اولین تریلر از فصل چهارم سریال محبوب و فوق‌العاده زیبای شرلوک (Sherlock) پخش شد. در ادامه با ما و تماشای این تریلر همراه باشید.

یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر، بدون شک سریال شرلوک بوده است که شخصیت فوق‌العاده محبوب و باهوش خلق شده توسط سر آرتور کونان دویل یعنی شرلوک هولمز را به دنیای معاصر آورده است و در این میان نباید از بازی فوق‌العاده بندیکت کامبربچ نیز گذشت. تا به حال ۳ فصل ۳ قسمتی از این سریال زیبا پخش شده است و همه طرفداران بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل چهارم آن هستند. در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 که هم‌اکنون در سن‌دیگو در حال برگزاری است، اولین تریلر از فصل چهارم این سریال پخش شد:

|

هنوز مشخص نیست که آیا این فصل از سریال، آخرین فصل آن خواهد بود یا خیر و اطلاعات زیادی از داستان فصل چهارم در دسترس نداریم فقط در این حد می‌دانیم که در فصل چهار، دکتر واتسون و ماری، همسرش، بچه‌دار خواهند شد.

البته چندی پیش بود که یک قسمت مخصوص از این سریال با نام Sherlock: The Abominable Bride پخش شد که بر خلاف سریال، داستانش در زمان گذشته به وقوع می‌پیوست. این قسمت مخصوص، ۱۱/۶ میلیون بیننده را به خود جلب کرد که این رقم بیشترین تعداد بیننده برای یک قسمت از این سریال بوده است.

سریال شرلوک توسط استیون موفات و مارک گتیس نوشته شده است. هنوز تاریخ پخش دقیق فصل چهارم سریال به صورت رسمی اعلام نشده است و فقط در این حد می‌دانیم که سریال قرار است در سال ۲۰۱۷ برروی آنتن برود.

منبع: ComingSoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده