نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

کامیک کان 2016: ۱۰ دقیقه از گیم پلی بخش چندنفره بازی Gears of War 4

پس از آنکه چند روز پیش تریلری از بخش داستانی بازی Gears of War 4 منتشر شد، حال، یکی از کاربران یوتیوب هم ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی این بازی در نقشه Forge منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال، Gears of War 4 است. این بازی در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد و از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند؛ به این صورت که با خرید هریک از این نسخه‌ها، نسخه‌ی دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در جریان رویداد کامیک کان 2016 که در سن‌دیگو برگزار می‌شود، استودیو کوالیشن (The Coalition) سازنده، و مایکروسافت، ناشر بازی، نمایشی از بخش چندنفره‌ی آن ارائه کرده‌اند. در این نمایش شاهد نقشه‌ی جدید بازی با نام Forge هستیم. یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام The BGB، توانسته ۱۰ دقیقه از این ویدیو را ضبط کند که با تماشای آن، می‌توانید بیشتر با بخش چندنفره‌ی بازی و همچنین نقشه‌ی Forge آشنا شوید:

|

در راستای دیگر اخبار مرتبط با «چرخ دنده‌های جنگ ۴»، مایکروسافت چندی پیش نسخه‌ای مخصوص از کنسول جدید خود یعنی ایکس‌باکس وان S را با طرح این بازی معرفی کرد. همچنین یک کنترلر الیت هم با طرح بازی در E3 2016 معرفی شده بود که پیش‌فروش آن چند روز پیش آغاز شد. Gears of War 4 از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز بهره می‌برد که می‌توانید جزییات آن‌ها را در زومجی بخوانید.

منبع: DualShockers

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده