// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

معرفی بازی موبایل Asphalt 8: Airbone

بازی موبایل Asphalt 8: Airborne را می‌توان بهترین بازی ریسینگ پلتفرم موبایل دانست. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در جریان سال‌های اخیر یکی از کمپانی‌هایی که در زمین تولید بازی‌های موبایل عملکرد خوبی را از خود نشان داده است، کمپانی گیم‌لافت، سازنده مجموعه بازی Asphalt است. این کمپانی با خلق بازی ریسینگ Asphalt توانست قشر جدیدی از مخاطبین بازی‌های ریسینگ روی موبایل را به سمت خود بیاورد. همچنین با ارائه المان‌های منحصربه‌فرد خود، سادگی بازی کردن این دسته از بازی‌ها را بر روی گوشی‌های موبایل ساده‌تر کرد. برای مثال در بازی‌های ریسینگ قدیمی دکمه‌های مختلفی برای گاز دادن یا حرکت به طرفین (با وجود سنسورهای گوشی‌های موبایل) تعبیه شده بود ولی کمپانی گیم‌لافت، بازیی را ساخت که نسخه به نسخه پیشرفت کرد و در آن اصلا شاهد گاز دادن نیستیم و تنها کاری که مخاطب نیاز به انجام آن دارد، چپ و راست کردن گوشی موبایل و فشردن سمت راست صفحه نمایش برای استفاده از توربو است.

بازی موبایل Asphalt 8: Airborne

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ بازی اندروید و بازی آیفون Asphalt 8: Airborne می‌رویم. بازی موبایل Asphalt 8: Airborne جدیدترین نسخه از این مجموعه است که اگر از مخاطبان بازی‌های ریسینگ و بازی‌های موبایل باشید، به هیچ‌وجه شما را ناکام نمی‌کند. با شروع بازی، اولین موردی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، گرافیک خیره کننده این بازی روی دستگاه‌های همراه است. کافی است مسابقات مختلف در جاده‌های بارانی یا مسابقات شبانه را انجام دهید تا به قدرت گرافیکی این بازی پی ببرید. البته گرافیک بالا به تنهایی نقطه قوت به حساب نمی‌آید. زمانی بالا بودن گرافیک خوب است که بهینه باشد. شما می‌توانید سه الی چهار ساعت به انجام این بازی به پردازید بدون اینکه نیاز به وصل کردن گوشی خود به شارژر باشید که برای بازی به سنگینی Asphalt 8: Airborne، معقول به نظر می‌رسد.

بازی موبایل Asphalt 8: Airborne

نکته دیگری که بازی موبایل Asphalt 8: Airborne را از بازی‌های هم‌رده خود جدا می‌کند، گیم‌پلی بازی است. دنیای بازی پر شده است از مراحل متنوع که هرکدام از آن‌ها در کشورهای مختلف انجام می‌شوند. برای باز کردن مراحل بعدی باید مقدار ستاره‌های شما به حد نصاب رسیده باشد. هر مرحله شامل پنج ستاره می‌شود که سه ستاره اول مربوط به رتبه شما در بازی است (رتبه اول تا سوم). دو ستاره بعدی مربوط به چالش‌ها هستند. هر مرحله چالش‌های مخصوص به خود را دارا بوده که با انجام آن‌ها ستاره‌های بیشتری دریافت می‌کنید.

از طرفی در هر مرحله با انجام چالش‌ها و دریافت ستاره‌های بیشتر، پول بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. حال دو راه برای خرج کردن پول‌های شما وجود دارد. اولین راه خرید اتومبیل‌های جدیدتر و ارتقا دادن آن‌ها است و دومین راه، این است که قبل از هر مسابقه یک سری آیتم مخصوص برای تقویت خود در اول مسابقه خریداری کنید. جدا از بخش تک نفره، بخش چند نفره‌ای نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با ورود به حساب کاربری خود در بازی، می‌توانید با سایر دوستان خود به مسابقه دادن بپردازید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

آخرین نکته که سبب می‌شود مدام به انجام مسابقات مختلف به پردازید، موسیقی هیجان انگیز بازی موبایل Asphalt 8: Airborne است که ترکیب آن با گیم‌پلی دیوانه‌وار و سریع بازی سبب شده است گذر زمان را به هیچ‌وجه احساس نکنید. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و بازی آیفون Asphalt 8: Airborne تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه بصری، موسیقی و گیم‌پلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید در نگاه اول حجم بالای بازی کمی شما را دلسرد کند ولی با توجه به محتویات، پشیمان نخواهید شد.

دانلود بازی Asphalt 8: Airborne


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده