// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های هفته دوم تیر 1396 برای اندروید

یوبی‌سافت هفته دوم تیرماه بدون اطلاع قبلی بازی Assassin's Creed Rebellion را معرفی و منتشر کرد.

هفته دوم تیرماه یوبی‌سافت بازی جدیدی از سری Assassin's Creed را این‌بار برای گوشی‌‌های موبایل معرفی و به صورت محدود منتشر کرد. از سوی دیگر بازی‌های ساده اما زیبایی را در زومجی معرفی کردیم که از جمله آنها می‌توان به بازی Kami 2 اشاره کرد که در جشنواره‌ای از کاغذهای رنگی بازیکنان را به چالشی برای یکپارچه کردن رنگ‌ها می‌برد. اگر از بازی‌های ریسینگ یا به اصلاح خودمان ماشین سواری خوش‌تان می‌آید بازی Race Kings شما را به مسابقات آنلاین دریفت می‌برد. در صورتی که بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد،‌ می‌توانید با ورود به بخش بازی موبایل، معرفی‌های روزانه زومجی را از بازی اندروید و آیفون مطالعه کنید. زومجی همچنین به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به این مقاله آخرین مطالب بهترین بازی های رایگان اندروید را مطالعه کنید. اگر بازی‌های پولی می‌خواهید،‌ مقاله بهترین بازی های پولی اندروید نیز در ابتدا هر ماه میلادی روی سایت منتشر می‌شود.

بازی Assassin

Assassin's Creed: Rebellion

در حالی که چندان انتظار رونمایی از یک بازی موبایل از سری Assassin's Creed را نداشیم، یوبی‌سافت با انتشار تریلری از عرضه بازی Assassin's Creed Rebellion خبر داد. این بازی در اسپانیا و قرن ۱۵ میلادی روایت می‌شود و در دنیای دو بعدی، اما با طراحی‌های زیبا، بازیکنان را با شخصیتی به نام آگیلار به یک ماجراجویی می‌برد. آگیلار که یک اساسین است می‌خواهد تا با تشکیل اتحادی، بدنه قدرت اساسین‌ها را افزایش دهد و به همین دلیل در پایه‌ی کوه اقدام به ساخت پناهگاهی می‌کند. Rebellion به طور خلاصه یک بازی سرگرم‌کننده است که شباهت‌هایی را به Fallout Shelter دارد و باید به مرور به گرفتن نیروهای جدید پناهگاه را ارتقاء دهید. البته ساخته یوبی‌سافت در روند گیم‌پلی تفاوت‌های آشکاری با Fallout Shelter دارد و به عنوان مثال، شما به صورت شخصی می‌توانید در نقش اساسین به انجام ماموریت‌ها بپردازید.

دانلود بازی Assassin's Creed: Rebellion

بازی Kami 2

KAMI 2

یک آیفون دارید و بعد از روزی پر مشغله می‌خواهید گوشه‌ای نشسته و بازی آرامی را تجربه کنید؟ بازی Kami 2 با دنیایی از رنگ‌ها همان اثری است که به دنبال آن هستید. در این بازی باید در بوم‌های رنگی کاغذی با کمترین حرکت،‌ رنگ‌بندی پس زمینه را به یک رنگ واحد و یکپارچه تبدیل کنید. کنترل بازی Kami 2 ساده است و در عین‌ حال جذابیت‌های طراحی بازی، تجربه آن را لذت بخش می‌کند. در هر مرحله باتوجه به پیچیدگی‌ رنگ‌بندی پس زمینه، انتخاب‌های محدودی دارید و باید با نیم‌ نگاهی به گوشه صفحه نمایش، حرکات را انجام دهید. با ورود به بخش ویرایشگر مراحل قادر به ساخت مراحلی با سلیقه خود هستید. البته مراحل در هر دو بخش مرحله‌ای و مرحله‌های بازیکنان ماهیت یکسانی دارد و در نتیجه در هدف نهایی که یکپارچه‌سازی رنگ‌ها است، تغییری ایجاد نمی‌شود.

دانلود بازی موبایل KAMI 2

بازی ‌Oxenfree

Oxenfree

بعد از عرضه موفق بازی Oxenfree در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان، استودیو نایت اسکول نسخه‌ای این بازی را برای دستگاه‌های iOS عرضه کرده بود. حال نوبت به دارندگان اندروید رسیده تا در نهایت به الکس و دوستانش برای یک مهمانی دوستانه راهی شوید. Oxenfree بازی داستان-محور دو و نیم بعدی است که در آن مکالمات اهمیت بسیاری دارد و شما باید در جریان بازی مراقب صحبت‌هایی سایر شخصیت‌ها باشید تا با انتخاب دیالوگ‌های مناسب، الکس را در پاسخگویی یاری کنید. بازی پازل‌های مختلفی دارد که باید با استفاده از رادیوی مخصوص الکس آنها را حل کنید. بازی همچنین گاهی بازیکنان را در سر دوراهی می‌گذارد که انتخاب هر یک از آنها در کنار مشکل بودن می‌تواند پایان بازی را تغییر دهد. سازنده‌ در کنار استفاده از موتور یونیتی برای ارائه‌ی تجربه‌ای بصری لذت بخش، در زمینه موسیقی نیز توانسته موفق عمل کند. اگر به دنبال یک بازی خوب برای آخر هفته هستید، بازی اندروید و آیفون Oxenfree بهترین گزینه خواهد بود.

دانلود بازی Oxenfree

بازی Race Kings

Race Kings

تا چه اندازه به مسابقات دریفت و تماشای لیز خوردن خودروها روی زمین علاقه دارید. گرد و خاکی که به پا می‌شود ضربان قلب را افزایش داده و می‌خواهید تا انتها به تماشای رقابت بهترین‌های دریف بنشینید. حال خود در بازی Race Kings جای راننده بنشینید و با خریداری خودرویی زیبا از میان انواع و اقسام خودروها، به رقابتی نفس گیر برای گاز و ترمز به موقع بروید. بازی امکانات مختلفی مانند قابلیت ارتقاء اجزا خودرو را به شما می‌دهد و باید با ورود به رویدادها‌ و غلبه بر حریفان آنها را شکست دهید. یکی از نکات مهم بازی امکان رقابت‌های آنلاین است که می‌توانید با شرط‌بندی قبل از ورود به رقابت، پول‌های بزرگ درون بازی را ببرید. اگر به دنبال تجربه‌ای ریسینگ و با گرافیک‌های زیبا هستید، بازی Race Kings را جز اولویت دانلود قرار دهید.

دانلود بازی Race Kings

بازی Snake vs Block

Snake VS Block

گاهی ترکیب چند بازی و ارائه‌ی معجونی جذاب می‌تواند چشم‌های بازیکنان را ماه‌ها به نمایشگر موبایل خیره کند. بازی Snake VS Block یکی از این دست بازی‌ها است که با ترکیب چند بازی و اضافه کردن چاشنی خلاقیت، می‌تواند تا مدت‌ها در گوشی شما جا خوش کند.  در این بازی باید مانند بازی کلاسیک Snake یک مار را کنترل کنید تا با خوردن دایره‌ها بر طولش اضافه شود. اما تفاوت این بازی حضور بلاک‌هایی با اعدادی روی آنها است که با سد کردن مسیر حرکت مار از دایره‌ها و در نتیجه طول مار می‌کاهند. در نتیجه باید دقت کنید تا از بلاکی عبور کنید که کمترین عدد روی آن نوشته شده است. اگر به دنبال یک بازی بی‌پایان هستید که بتواند مدت‌ها سرگرم‌تان کند حتما بازی Snake VS Block را تجربه کنید.

دانلود بازی Snake VS Block


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده