// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

راهنمای تروفی های بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با کمی دقت می‌توانید آن را به راحتی پلاتینیوم کنید.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice جز آن دسته از بازی‌های مستقلی است که نشان می‌دهد حتی بازی‌های مستقل نیز می‌توانند در حد و اندازه‌ی بازی‌های AAA ظاهر شوند. این بازی شاید در بعضی از بخش‌ها نظیر مبارزات مشکلاتی را داشته باشد اما سرشار از جلوه‌های بصری زیبا و معماهایی است که حسابی شما را به چالش می‌کشند. از نظر تروفی نیز این بازی جزو آثاری است که به راحتی می‌توانید آن را پلاتینیوم کنید. راحت از این نظر که تعداد تروفی‌های بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice پانزده عدد بیشتر نیست و کار را برای بازیکن راحت کرده است.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی‌های بازی: ۱ از ۱۰
  • مدت زمان مورد نیاز برای پلاتینیوم کردن بازی: هشت ساعت
  • تروفی‌های آفلاین: ۱۵ عدد (پنج تروفی نقره، ۹ تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌های آنلاین: ندارد
  • تعداد تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: یک عدد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • تعداد دفعات بازی کردن بازی: یک دور

راهنمای تروفی

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌های بازی را دریافت کنید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: برای اولین بار به دروازه برسید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: Surtr را شکست دهید

پس از رسیدن به دروازه، به درب سمت راست بروید و با Surtr مبارزه کنید (اگر به سمت چپ بروید باید با Valravn God of Illusion مبارزه کنید البته در نهایت باید هر دو باس فایت را انجام بدهید). باس فایت Surtr یکی از ساده‌ترین مبارزه‌های بازی است. وی به آهستگی حرکات خود را انجام می‌دهد و اگر کمی در جاخالی دادن‌های خود دقت کنید، به راحتی او را خواهید کشت. حال چند نکته برای مبارزه با Surtr وجود دارد. اول اینکه در طول مبارزه وی زانو خواهد زد و آتش، وجود وی را فرا خواهد گرفت. آتش به شما آسیبی نمی‌رساند و از این‌رو سریع به او حمله کرده و ضربات سهمگینی را به Surtr وارد کنید. جدایی از این مورد زمانی که آتش گرفت و شروع به سوختن کرد، سریع R2 را فشار داده و از Vision خود استفاده کنید تا مانع از سوختن او شوید و بتوانید باز به مبارزه کردن بپردازید.

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: Valravn را شکست دهید

این باس فایت نیز آن‌ چنان سخت نیست و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به وی نزدیک باشید زیرا Valravn از ضربات دوربرد برخوردار است و می‌تواند شما را اذیت کند. همچنین با جا خالی دادن به اطراف و چرخیدن به دور او می‌توانید ضربات پرشی Valravn را دفع کنید. تنها نکته‌ی مهم این باس‌فایت، وجود موجوداتی است که توسط Valravn اسپاون می‌شوند که باید سریعا آن‌ها را از بین برده و به مبارزه‌ی خود ادامه دهید. همچنین در فاز آخر مبارزه، وی به شکل یک سایه در می‌آید که باید از ویژن خود استفاده کرده و به او ضربه بزنید.

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: برای اولین بار روی پل با شخصیت هلا ملاقات کنید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: چالش Blindness Shard را به اتمام برسانید

چهار چالش در دنیای بازی تعبیه شده است که باید آن‌ها را در جریان داستان بازی انجام بدهید. البته نمی‌توان اسم‌ آن‌ها را چالش گذاشت؛ شما وارد محیط‌های تاریکی می‌شوید که باید در جریان آن از دخمه‌ها و باتلاق‌هایی مختلفی عبور کنید. برای تکمیل آن‌ها نه توانایی و نه قابلیت خاصی لازم است و با پیش روی در داستان بازی، به راحتی آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: چالش Tower Shard را به اتمام برسانید

راهنمای تروفی / هل‌‌بلید

توضیح تروفی: چالش Swamp Shard را به اتمام برسانید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: چالش Labyrinth Shard را به اتمام برسانید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: گرام را از داخل درخت بیرون بکشید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: از دریای مردگان فرار کنید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: وارد هل‌هیم شوید

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: فنریر را شکست دهید

با فنریر در یک غار تاریک مبارزه خواهید کرد و در همین راستا مدام باید از ویژن و تمرکز کردن استفاده کنید تا بتوانید او را مشاهده کرده و به وی ضربه وارد کنید. همچنین قابلیت تمرکز بازی باعث آهسته شدن زمان شده و از این‌رو ضربات و حمله کردن برای شما ساده‌تر از قبل می‌شود. فنریر، یک گرگ بزرگ است که از ضربات نزدیک برای آسیب رساندن به شما استفاده می‌کند. بزرگی وی باعث آهسته شدن‌اش شده ولی ضربات بسیار قدرتمندی را وارد می‌کند. سعی کنید تمامی آن‌ها را جا خالی دهید زیرا بلاک کرن آن‌ها شما را به زمین می‌اندازد. از طرفی زمانی که فنریر از ضربات پرشی استفاده می‌کند، با جا خالی دادن از وی دور شوید و برای سایر ضربات، به اطراف جا خالی دهید.

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: با هلا روبرو شوید

با شکست دادن باس‌فایت پایانی بازی، این تروفی را دریافت خواهید کرد. در این نقطه از داستان یک شمشیر قدرتمند را در اختیار دارید که اگر بتوانید از ضربات ترکیبی استفاده کنید، می‌توانید به راحتی دشمنان و باس بازی را از بین ببرید. البته در این باس‌فایت نیازی نیست با خود باس بجنگید بلکه، با دار و دسته‌ی او مبارزه می‌کنید. در آخرین فاز مبارزه‌ای، باس بازی در وسط محیط خواهد نشست و آن زمان شما باید توسط دشمنان بازی کشته شوید وگرنه به صورت نامحدودی مدام اسپاون خواهند شد. زمانی که آن‌ها شما را بکشند، میان پرده‌ی پایانی را مشاهده خواهید کرد. در کل باس‌فایت پایانی بازی Hellblade از سه فاز تشکیل می‌شود.

  • فاز اول: تمامی دار و دسته‌ی باس بازی را بکشید
  • فاز دوم: تمامی باس‌های موجود را که به صورت سایه ظاهر می‌شوند بکشید (یادتان باشد از قابلیت تمرکز خود استفاده کنید).
  • فاز سوم: بگذارید دشمنان بازی شما را بکشند

راهنمای تروفی / هل‌بلید

توضیح تروفی: تمامی لوراستون‌های بازی را جع‌آوری کنید

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice دارای سنگ‌هایی به نام لوراستون است که با نزدیک شدن به آن‌ها، می‌توانید داستانی را بشنوید. در کل ۴۴ سنگ در دنیای بازی قرار داده شده که اکثر آن‌ها را می‌توانید در جلگه‌ها و میدان‌های مبارزه‌ای بازی پیدا کنید. همانطور که از اسم‌اشان مشخص است، باید به دنبال سنگ‌های بزرگی بگردید که روی آن‌ها اطلاعات داستانی نوشته شده است. زمانی که به لوراستون‌ها رسیدید، دکمه‌ی R2 را فشار داده تا فعال شوند و پس از فعال شدن، می‌توانید به سراغ سنگ بعدی بروید. لازم نیست حتما به داستانی که تعریف می‌شود گوش دهید. تعداد لوراستون‌های بازی در هر مرحله به شرح زیر است.

  • چپتر اول بازی: چهار لوراستون
  • چپتر دوم بازی: پنج لوراستون
  • چپتر سوم بازی: پنج لوراستون
  • چپتر چهارم بازی: دو لوراستون
  • چپتر پنجم بازی: ۶ لوراستون
  • چپتر ششم بازی: چهار لوراستون
  • چپتر هفتم بازی: ۶ لوراستون
  • چپتر هشتم بازی: دو لوراستون
  • چپتر دهم بازی: ۶ لوراستون
  • چپتر یازدهم بازی: چهار لور استون

 درآخر یادتان باشد که هیچ قابلیت انتخاب مراحلی برای بازی تعبیه نشده است و سعی کنید قبل از به اتمام رساندن هر مرحله، لوراستون‌های مروبطه را به دست بیاورید. از طرفی اگر زیاد پیش روی داشته باشید، امکان دارد لوراستون‌هایی که در محیط فراموش کرده‌اید از بین بروند.

بازی Hellblade

بازی Hellblade

 


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده