نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۶۸: از نسخه ریمستر LA Noire تا ۱۰ سالگی مجموعه The Witcher

در شصت و هشتمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از تایید عرضه بازی LA Noire برای کنسول‌های نسل هشتمی می‌گوییم و نگاهی به ۱۰ سالگی مجموعه ویچر می‌اندازیم.

هفته‌نامه ویدیویی زومجی، به ایستگاه شصت و هشتم خود رسید و مانند هفته‌های گذشته، قصد داریم که با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته داشته باشیم. هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داد که شاید بتوان مهم‌ترین آن را تایید عرضه بازی LA Noire برای کنسول‌های نسل هشتمی توسط راک‌استار دانست. راک‌استار اعلام کرد که این بازی را پاییز امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد.

از دیگر اخبار مهم هفته پیش، می‌توان به ۱۰ سالگی مجموعه ویچر اشاره کرد که سی‌دی پراجکت رد با انتشار ویدیویی، سالگرد این مجموعه را جشن گرفت. یکی دیگر از اتفاقات جالب هفته پیش، عبور فروش بازی Plalyerunknown Battleground از مرز ۱۰ میلیون نسخه بود. بازی‌ای که هنوز در مرحله دسترسی پیش از موعد قرار دارد و فقط برای پی‌سی عرضه شده است، موفق شده که به این فروش فوق‌العاده دست پیدا کند.

اگر هفته گذشته فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید، با هفته‌نامه ویدیویی ۶۸ همراه باشید تا مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را با هم مرور کنیم:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده